Wednesday 11 December 2013

Saya Berjaya Turunkan Berat Badan dari 77 kg kepada 60kg! Set Kurus Shaklee Memang Best!!!

Salam semua :)

Huhu.. dah agak lama juga saya tak buat entry mengenai Testimoni Set Kurus nie. Dok promosi Omega Guard jer kan, maklumlah bulan promosi. Eh! tapi jangan tak tau yer, Omega Guard adalah vitamin paling sesuai nak bakar dan pecah lemah. Lebih ganaz dari lecithin tau! Apapun, keduanya memang best!

Anda mengalami kenaikan berat badan secara mendadak semasa mengandung dan selepas bersalin? Haa.. jom stroy2 sikit. Biasala, masalah betol untuk turunkan berat badan selepas bersalin. Masa mengandung badan seperti di pam-pam, selera makan pun membuak-buak, badan pun seronok je nak kembang mengembang! makan untuk dua orang la katakan. Memang begitu la. Seorang ibu, memang akan buat apa sahaja untuk bayi yang dikandungnya. Kalau tak makan macamna pula khasiat dan nutrisi nak mengalir pada si bayi :)

Dulu pakai baju saiz S atau saiz M, bergantong pada jenis pakaian. Lani, jangan kate saiz L, XL pun ade juga Iskhkkk!! Ishkk!!  Ibu-ibu yang lepas pantang, jangan risau, vitamin shaklee boleh bantu anda untuk kembali langsing seperti dulu, dengan syarat kene istiqamah la. Kalau beli jer tapi semangat nak makan, susah jugak tu. Jom layan testimoni Puan Nur'ain yang dah berjaya turunkan berat badan beliau selepas bersalin :)


Apa yang Puan Nur'ain ambil?
- Selepas bersalin, beliau mengamalkan Set Pantang Shaklee (Zink, B Complex dan Vitalea)
- Berat last preggy beliau ialah 77kg. Lepas sebulanberat beliau turun kepada 69kg.
- Cuak dengan penurunan berat yang sedikit, beliau ambil pula Set Kurus (Lecithin, Alfalfa, ESP dan Omega Guard)

Tadaaa... hasilnya berat badan beliau turun kepada 60kg iaitu berat asal beliau sebelum mengandung! Yeszza!
Puan Nur'ain merupakan seorang ibu yang menyusu, Oleh itu, Set Kurus yang beliau ambil sangat bersesuaian  iaitu Lecithin, Alfalfa, ESP dan Omega. Alaihai.. gambar original product ikot Set Kurus yang Puan Nur'ain takde pula dalam simpanan saya. Saya letak yang ni dulu, nanti saya tukar gambar baru hokey :)
ESP selain memekatkan susu, ia juga memberi tenaga berpanjangan serta rasa kenyang  yang lama. Biasanya ibu yang menyusukan sering merasa lapar, Nafsu nak mengunyah makanan memang tinggi. Jadi, ibu-ibu, sila tepati waktu makan untuk mengelakkan kita ambil 'snak' di antara waktu makan yang membawa kepada masalah berat badan.

Alfalfa adalah penggalak susu disamping agen detox untuk membuang segala jenis toksin yang bersarang di dalam badan kita. Ibu-ibu lepas bersalin memang digalakkan ambil Alfalfa juga yang berfungsi sebagai kacip fatimah. Kembalikan kesegaran dan kehangatan yang dulu.. mueeehhee..

Lecithin berfungsi sebagai fat emulsifer yang pecahkan dan merangkap lemak.  Jangan tak tahu, lecithin adalah zat untuk kecantikan.. ianya perlu dalam menghasilkan rambut yang sihat..cantik berkilat, kulit yang lembut gebu dan juga dalam mencegah eczema.

Omega Guard tugasnya untuk membakar lemak dengan lebih cepat. Asid lemak Omega 3 membantu meningkatkan hormone leptine yang mengawal selera makan dan membakar lemak lebih cepat.

Di samping boleh kurus, luka bersalin Puan Nu-ain juga cepat sembuh! Memang best hokey! Sekarang Puan Nur'ain sedang berusaha menurunkan lagi berat badannya kepada 50kg. Berat masa bujang :) 

Ingin kembali langsing seperti Puan Nur'ain, jom dapatkan Set Kurus Shaklee. Memang berkesan! Bukti dah ada depan mata, cuma nak grab peluang aje...hee..

Jika berminat, boleh hubungi saya ikot info nie..


Hubungi saya; 
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
Email: miezakawai@gmail.com
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline 
COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, PJ

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...