Monday 24 March 2014

Cara Mendaftar Sebagai Agen/Pengedar Shaklee

Salam ceria pengunjung blog myvitahealth

Adakah antara anda peminat tegar produk-produk Shaklee? Jika ya, saya berbesar hati menjemput anda untuk menjadi sebahagian daripada ahli keluarga Shaklee. Owwwhh ya,  jemputan ini juga terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjadi pengguna atau pengedar produk Shaklee.

Sekiranya anda ingin memulakan perniagaan sebagai pengedar Shaklee, anda boleh menjana pendapatan sampingan tanpa had kerana Shaklee memberi peluang kepada semua orang menjana pendapatan lumayan dan membina empayar secara adil. Yang penting, anda perlu rajin berusaha, mahu belajar dan tidak mudah putus asa. Sebenarnya ramai yang berjaya menjana pendapatan 4-5 angka walaupun hanya seorang surirumah. Anda juga boleh!



Sebelum tu, anda perlu mendaftarkan diri sebagai ahli Shaklee. Caranya mudah sahaja. Saya perincikan di sini caranya; 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee 
Ada dua cara sekiranya ingin mendaftar sebagai ahli@pengedar Shaklee ;- 

CARA 1
Pembayaran yuran sebanyak RM65 (kos member kit) + RM10 (Semenanjung) atau RM20 (Sabah & Sarawak) untuk caj kurier (Member kit akan dikurier oleh pihak Shaklee terus kepada anda. 

CARA 2
Pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM660) untuk mendapat keahlian percuma. Cara mudah untuk mendapatkan keahlian percuma adalah ketika promosi produk
Contohnya PROMOSI ESP (234 point). Rujuk DI SINI

Perlukah membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?\
Tidak perlu. Tetapi keahlian akan mati secara automatic sekiranya tiada sebarang pembelain dalam tempoh 18 bulan (1 tahun setengah). 

Perlukah maintain point? 
Tidak perlu sekiranya untuk kegunaan sendiri. Tetapi jika anda berhasrat untuk berbisnes, memang ada point tertentu yang harus dikekalkan untuk melayakkan anda menerima BONUS. 

Apa yang perlu dilakukan sekiranya saya ingin mendaftar sendiri di HQ atau di branch? 
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya (1062941) sekiranya anda ingin bersama-sama saya mencipta masa depan yang cerah dan terjamin.

Apa yang perlu dilakukan untuk menukar keahlian di bawah group kami? 
Anda boleh menukar upline dengan register semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda (1062941). 

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee dengan group saya?
  • Group dan Personal coaching  : Anda akan dibimbing secara online. Kami akan berkongsi tips marketing untuk pemasaran secara online, teknik photoshop, ilmu blogging, pemasaran facebook, pengetahuan produk secara berterusan.
  • Group kami menyediakan info-info penting mengenai Shaklee seperti flyers, gambar atau dokumen untuk mempercepatkan dan meluaskan bisnes anda.
  • Group kami juga menyediakan Online Support Group (Facebook group, Whatsapp group) untuk sama-sama berkongsi ilmu, pengalaman dan motivasi secara direct dari mereka yang sudah berjaya dalam Shaklee.
  • Sokongan moral dan emosi dan rohani.
  • Ukhwah yang kukuh sesama ahli
Ingin cipta kejayaan bersama kami? hubungi saya!


 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...