Monday 9 December 2013

Saya Agen/Pengedar Sah Shaklee di Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Hussein Onn, Bandar Tun Razak, Hulu Langat, Balakong, Cheras, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Salam Perkenalan buat semua pengunjung blog MyvitaHealth.


Saya Salmizah Samsudin@MiezaKawaii adalah Agen/Pengedar Sah Shaklee di Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Hussein Onn, Bandar Tun Razak, Hulu Langat, Balakong, Kajang, Cheras, Universiti Malaya, Petaling Jaya dan Kuala Lumpur. 


Perkenalan saya dengan Shaklee bermula lebih kurang setahun yang lalu kerana ketika itu saya sedang mencari produk yang benar-benar berkualiti dan semulajadi. Saya inginkan Vitamin C!! Nasib saya tidak berapa baik kerana ketika itu, Vitamin C tiada stok seluruh Malaysia. Jadi saya disyorkan untuk mengambil Vitamin E, Vitamin B dan Omega Guard. Saya betul2 suka dengan produk Shaklee dan seterusnya saya juga mengambil ESP sebagai penambah tenaga dan juga untuk kulit. Maklumla.. umur dan 30++ kan.. heee. Bagaimanapun, terjebaknya saya sebagai Agen/Pengedar Shaklee setelah saya mengambil GLA Complex kerana ketika itu, saya mengalami sedikit gangguan pada masalah kesihatan. Alhamdulillah semuanya telah berakhir dengan GLA!

Saya tinggal di Bandar Mahkota Cheras dan tentunya saya menjadi agen/pengedar sah shaklee dikawasan berhampiran.

                                  Posing dengan anak bujang saya, Haiqal..Wew!!
 
Saya boleh membuat penghantaran secara COD di kawasan-kawasan di atas, juga penghantaran melalui POSLAJU, GDEX atau CITY-LINK ke seluruh Malaysia. 

Anda dialu-alukan untuk menghubungi saya untuk mendapatkan produk-produk yang bersesuaian untuk anda. Konsultasi adalah percuma untuk pelanggan-pelanggan saya :)

Anda ingin mendapatkan Vitamin Shaklee tapi tidak mahu menuggu lama?
Jangan risau, kami ada menyediakan khidmat penghantaran secara terus atau COD kepada anda!

Sebahagian dari koleksi foto stok saya. Yang telah siap ber'set' tu adalah untuk di COD :)









InsyaAllah stok sentiasa ada :) 

Berminat untuk dapatkan vitamin-vitamin Shaklee?

Hubungi saya;
MIEZA
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
 Email: miezakawai@gmail.com
 COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, PJ

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...