Monday 2 December 2013

“Saya juga mcm xpercaya bile saya selisih dengan emak sedang berbasikal keliling kampung! Lutut mak dah xsakit lagi sejak consume Omega Guard”

Tuuu..ddiaaa.. penangan Omega Guard Shaklee. Sangat bermanfaat kepada pelbagai golongan termasuk warga emas. Tak percaya? Cube baca testimoni dari Puan Norliza nie. Ibu beliau telah berumur 63 tahun tapi masih mampu bawa basikal  keliling kampung!!. Sebab lutut dah tak sakit lagi sejak mengambil Omega Guard.
 
  Rase sakit-sakit dibahagian lutut pun dah semakin lega.


Sebagai makluman, omega-3 yang terdiri dari EPA (eicosapentaenoic asid) dan DHA (asid docosahexaenoic) mempunyai kesan yang sangat positif ke atas kesihatan manusia. Jom lihat fungsi Omega Guard terhadap warga emas yang sesakit sendi; 

- Sangat berkesan untuk mengurangkan keradangan seperti keradangan sendi dan blood clotting. 
- Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) – Paras asid lemak Omega-3 larut dalam tisu rawan. Ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
- Memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effective 
- Mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi 
- Mengurangkan gejala-gejala penyakit sendi
- Bertindak sebagai pelincir : Membantu bergerak lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriat-keriut dan sakit. 

Dan yang paling best skali yang perlu anda tahu ialah, Omega Guard Shaklee ialah 99% kandungannya ialah omega-3, bermakna anda mendapat khasiat penuh omega-3 dalam setiap kapsul. Dan penghasilannya memenuhi piawai farmasitikal. Jika kita buat perbandingan dengan jenama lain, mostly hanya 30-70% sahaja omega-3 dalam setiap kapsul, bakinya hanyalah lemak ikan. 99% you! rugi tak ambil ni tau!

Anda berminat ingin dapatkan Omega Guard untuk ibu, bapa atau sesiapa sahaja yang menjadi kesayangan anda? Sebagai customer, anda layak untuk mendapatkan:
Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian

Hubungi saya; 
MIEZA
Shaklee Independent Distributor [No.1062941]
Sms/WhatsApp : 013-2210565
FB Fan Page : Famili Sihat Online
Email : miezakawai@gmail.com
Blog : myvitahealth.blogspot.com



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...