Sunday 29 December 2013

Kurus Dalam Tempoh 4 Bulan Dengan ESP, Lecithin & Herblax Shaklee. Wew!!

Yieeeehaaaa....

Saya nak tayang testimoni Set Kurus lagi. Beberapa hari ni, gemar betul saya buat entry mengenai Set Kurus. Kalau boleh, saya nak semua orang sihat dengan Shaklee. Tetapi apakan daya, semuanya bergantung kepada anda samada ingin mencuba atau tidak :)

Jom tengok perkongsian Puan Nee yang mengamalkan ESP, Lecithin dan Herblax selama 4 bulan sahaja. Nah!! nilah hasilnya!! Memang berbeza Puan Nee yang dulu. Yeahh!


Sekarang boleh la bergaya dengan baju kebaya/baju kurung moden.. heee. Jom tengok pula fungsi Set Kurus yang Puan Nee amalkan dalam tempoh 4 bulan sahaja :-

ESP - Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. 

Lecithin - Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak degil di dalam badan. Lecithin dikenali sebagai 'pengemulsi semulajadi' kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak dan membantu lemak terapung dalam darah seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membran. 

Herblax - Didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar dan bagus untuk menghilangkan perut buncit.

Hubungi saya, 
MIEZA 
✆Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
✉ Email: miezakawai@gmail.com 
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline
➲ COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat,
Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya 

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...