Friday, 19 September 2014

Penyakit Kuku Anak Sembuh Selepas Sebulan Minum Mealshake Shaklee. Kini Kuku BeliauTidak Keras & Pecah-pecah Lagi

Salam semua..  teringin tak nak kuku macam dalam gambar nie? Cantikkan kukunya? berkilat dan tiada kulit-kulit mati pun. Terdapat beberapa faktor yang boleh menyebabkan kuku bermasalah dan kelihatan lesu dan tidak cantik. Selain dari terlalu banyak makan ubat-ubat tertentu, merokok, pemakaian cat kuku berlebihan juga menyebabkan kuku hilang kesegarannya dan mudah rosak.


Tapikan, bagaimana nak merawat masalah kuku sekiranya ia terjadi kepada kanak-kanak? Kebanyakan kanak-kanak mengalami masalah sebegini disebabkan kekurangan vitamin dan nutrisi. Sebagaimana yang anda tahu, kebanyakan kanak-kanak terlalu memilih makanan dan menyebabkan mereka kekurangan nutrisi. Jom nak share pengalaman Puan Maziah dalam membantu anak beliau menangani masalah kuku rosak nie.. Puan Maziah memberikan anaknya Mealshakes Shaklee - protein bermultivitamin!, rasanya sedap dan disukai kanak-kanak.

  TESTIMONI Mealshakes :
Penyakit Kuku Anak Sembuh Selepas Sebulan Minum Mealshake Shaklee. Kini Kuku BeliauTidak Keras & Pecah-pecah Lagi
-------------------------
1st time nak share testimoni anak saya. Berusia 4 tahun, sgt memilih makanan dan kurang makan. Pendek kata x suka makan lah senang. Hanya harapkan khasiat dari susu shj.. Apa yang saya nmpk kuku dia x sihat, keras dan pecah2.. Sejak sebulan yang lalu saya campurkan meal shakes ke dlm susu dia hope dapatlah tampung kekurangan nutrient ke atas badan dia dan tingkatkan selera makan. Setelah sebulan saya lihat tumbuh kuku baru yang sihat. Kuku yang x sihat telah ditolak keluar dan gambar ni hasilnya.. Kalau kawan perasan nmpk x kuku yang pecah di permukaan dan juga ada benjolan hasil kuku lama yang x sihat.. syukur sgt2.. Alhamdulillah.. Selera mkn dia pun dah makin bertambah. dia boleh habiskan 4 keping roti gardenia sekali harung.
 


Mealshakes bukan hanya menyembuhkan penyakit kuku anak Puan Maziah, tetapi selera makanpun telah bertambah! Jika anak anda mengalamni nasib yang sama, cepat-cepatlah berikan mereka Mealshakes Shaklee 

-------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

1 comment:

  1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...