Friday 19 September 2014

Penyakit Kuku Anak Sembuh Selepas Sebulan Minum Mealshake Shaklee. Kini Kuku BeliauTidak Keras & Pecah-pecah Lagi

Salam semua..  teringin tak nak kuku macam dalam gambar nie? Cantikkan kukunya? berkilat dan tiada kulit-kulit mati pun. Terdapat beberapa faktor yang boleh menyebabkan kuku bermasalah dan kelihatan lesu dan tidak cantik. Selain dari terlalu banyak makan ubat-ubat tertentu, merokok, pemakaian cat kuku berlebihan juga menyebabkan kuku hilang kesegarannya dan mudah rosak.


Tapikan, bagaimana nak merawat masalah kuku sekiranya ia terjadi kepada kanak-kanak? Kebanyakan kanak-kanak mengalami masalah sebegini disebabkan kekurangan vitamin dan nutrisi. Sebagaimana yang anda tahu, kebanyakan kanak-kanak terlalu memilih makanan dan menyebabkan mereka kekurangan nutrisi. Jom nak share pengalaman Puan Maziah dalam membantu anak beliau menangani masalah kuku rosak nie.. Puan Maziah memberikan anaknya Mealshakes Shaklee - protein bermultivitamin!, rasanya sedap dan disukai kanak-kanak.

  TESTIMONI Mealshakes :
Penyakit Kuku Anak Sembuh Selepas Sebulan Minum Mealshake Shaklee. Kini Kuku BeliauTidak Keras & Pecah-pecah Lagi
-------------------------
1st time nak share testimoni anak saya. Berusia 4 tahun, sgt memilih makanan dan kurang makan. Pendek kata x suka makan lah senang. Hanya harapkan khasiat dari susu shj.. Apa yang saya nmpk kuku dia x sihat, keras dan pecah2.. Sejak sebulan yang lalu saya campurkan meal shakes ke dlm susu dia hope dapatlah tampung kekurangan nutrient ke atas badan dia dan tingkatkan selera makan. Setelah sebulan saya lihat tumbuh kuku baru yang sihat. Kuku yang x sihat telah ditolak keluar dan gambar ni hasilnya.. Kalau kawan perasan nmpk x kuku yang pecah di permukaan dan juga ada benjolan hasil kuku lama yang x sihat.. syukur sgt2.. Alhamdulillah.. Selera mkn dia pun dah makin bertambah. dia boleh habiskan 4 keping roti gardenia sekali harung.
 


Mealshakes bukan hanya menyembuhkan penyakit kuku anak Puan Maziah, tetapi selera makanpun telah bertambah! Jika anak anda mengalamni nasib yang sama, cepat-cepatlah berikan mereka Mealshakes Shaklee 

-------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...