Monday, 22 September 2014

Jeragat dan Lingkaran Hitam di bawah Mata Hilang Selepas 12 Hari Mengamalkan Shaklee Collagen Powder.

  

Siapa yang nak hilangkan lingkaran gelap di bawah mata?? saya ada satu penyelesaian yang best! bukan setakat lingkaran gelap di bawah mata je yang hilang, jeragat juga turut hilang tau! kulit pon cerah, putih, cantik dan gebu jer! liang pori-pori yang terbuka luas juga beransur-ansur mengecil. Anda akan dapat semuanya jika anda mengamalkan SHAKLEE COLLAGEN POWDER! Jom saya nak share satu TESTIMONI..

 TESTIMONI : Jeragat dan Lingkaran Hitam di bawah Mata Hilang Selepas 12 Hari Mengamalkan Shaklee Collagen Powder
 ------------------------
Nak kongsi juga...
Alhamdulillah... slps 12 hari consume Colagen Powder.
@1st sy mmg x perasan pe2 perubahan. tp smlm my beloved sis tegur "eh, dh x nampak jeragat ar, eh mana pegi mata panda?" sy mcm.. jeng3.... adakah? Ye... dgn izinNYA, Collagen Powder dh tampakkan hasilnya pada diri sy.

Slps 20+ hari consume Alfafa + Cinch + Lecithin. (to be honest, sy sendiri x yakin sbb sy x terasa pe2 perubahan.. naik fed-up)
Tapi smlm, Makcik sy tegur masa sy attend kenduri kawin cousin siap pakej pegang2 lagi... ayat2 nya buat sy sgt2 tersenyum.. (ayat2 yg sy x blh nk bg taw.. ) Baru saya taw, walau sy x terasa badan sy mengecil (kurus.. hehehehe) tp org lain dh nampak... Kesan pada setiap consumer adalah berbeza2.. so bykan bersabar ek..Terima kasih pada Zakiah Zakaria. skrg sy dh x sabar2 nk jadi ahli Shaklee... yehaaa!!!!!!!


Di samping mengamalkan Shaklee Collagen Powder, Puan Norasmah juga mengamalkan Set Kurus Shaklee. Beliau pun tak sedar perubahan pada diri. Orang lain pula yang menegur. Kini bukan sahaja dapat kulit yang cantik, berat badan pon berkurangan. Sudah tentulah beliau tampil lebih yakin! Anda bila lagi?

Nak cantik macam Puan Norasmah? atau lain-lain pengguna Shaklee Collagen Powder? Hubungi saya :)
-------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html





1 comment:

  1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...