Wednesday 10 September 2014

Masalah Gatal-gatal Tapak Tangan Semakin Sembuh Selepas Pengambilan 4 Sachet Shaklee Collagen Powder

Salam ceria semua..
Ada ada masalah gatal-gatal di tapak tangan? Gatal-gatal tapak tangan yang saya maksudkan ni bukan sebab nak dapat duit yer.. hee tapi gatal-gatal sehingga kemerahan lebih-lebih lagi bila terkena air. Sampai basuh pinggan pun perlu memakai glove. Siksanya rasa kan?

Jom saya kongsikan pengalaman seorang pengguna menyelesaikan masalah beliau. Caranya sangat mudah, kulit tapak tangan yang gatal-gatal dan kemerahan beransur sembuh selepas beliau mengambil empat sachet Shaklee Collagen Powder sahaja! Sangat berkesan yer kerana molekulnya yang ringan dapat menyerap ke lapisan kulit dengan pantas. Inilah hasilnya!

 
TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER : Masalah Gatal-gatal Tapak Tangan Semakin Sembuh Selepas Pengambilan 4 Sachet Shaklee Collagen Powder
 ---------------
saya nak share something ni, hehe. After consume 4 sachets of collagen, selain kulit rasa gebu je, problem gatal-gatal kat tapak tangan saya pun dah semakin resolved. Kalau tak, saya basuh pinggan je mesti merah-merah gatal punya, saya basuh pinggan kena guna gloves tau, even though pakai gloves pun still gatal-gatal gak. Sejak 2 hari saya duduk kat dapur ni, gatal-gatal kat tangan dah reda. Ada sikit-sikit je

Yang senasib dengan Puan Intan, bolehlah mendapat bekalan Shaklee Collagen Powder anda dari saya. Untuk lebih meletops lagi, anda boleh mengamalkan ESP yang juga berperanan untuk memperbaiki kulit anda. 

Ingin membaca entry mengenai Shaklee Collagen Powder, sila klik entry di bawah :-
- Shaklee Collagen Powder Terbukti Berkesan dengan Tujuh Ramuan Hebat Lagi Istimewa
- Kolagen Hebat Dari Sisik Ikan Merah (Red Snapper)
- Rangkaian Testimoni Shaklee Collagen Powder

Hubungi saya :)

------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...