Saturday 15 March 2014

ESP Shaklee Sumber Protein Terbaik

Hari-hari cerita ESP kan? Apa nak dikata lagi, memang telah diakui bahawa ESP adalah produk paling hot di Shaklee! Ramai yang telah merasai khasiat daripada ESP Shaklee. Ini adalah kerana ESP kaya dengan sumber protein yang tinggi dan sumber protein terbaik yang pernah dihasilkan. Sebenarnya ramai yang tidak mengetahui bahawa Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Ia adalah kejayaan Dr.Shaklee melakukan pengasingan protein pada awal 70-an.
 
ESP Shaklee Sumber Protein Terbaik

Tentunya kita tidak mampu untuk memastikan pengambilan protein yang mencukupi setiap hari. ESP adalah makanan tambahan yang mana kandungan protein dalam satu hidangan ESP menyamai 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu (rendah lemak). Tentunya tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. sesuai untuk semua golongan lelaki dan wanita. Berapa ramai antara kita yang mampu mengambil daging, telur atau susu  setiap hari? Jadi, pilihlah ESP untuk melengkapkan keperluan protein harian anda :)

Disamping itu juga, ada yang masih belum mengetahui bahawa ESP dihasilkan dari kacang soya. Untuk makluman semua, soya dihasilkan melalui dua cara;

-           Genetically Modified Organism (GMO) soy
-           Non-Genetically Modified Organism (Non-GMO) soy

ESP Shaklee adalah suplemen berasakan Non-Genetically Modified Organism (Non-GMO) yang mana ia dihasilkan dari baka soya yang tulen lagi sejati berbanding kebanyakan soya yang dihasilkan secara Genetically Modified Organism (GMO). Bagi soya GMO, suntikan digunakan untuk membuatkannya tumbuh dengan cantik, gebu dan berseri. Penting untuk kita tahu bahawa baka hybrid ini boleh menyumbang kepada pertumbuhan kanser!.

Berapa banyak protein yang perlu dimakan setiap hari?
Kadar biasa keperluan protein adalah sebanyak 1gm/1kg berat badan. Kena kira-kira disini, jika berat badan 50kg, bermakna jumlah protein yang patut diambil adalah sebanyak 50gm sehari. 

Maksimum pengambilan ESP Shaklee adalah tiga (3) sudu sehari dan tambahan pengambilan makanan yang kaya dengan sumber protein seperti daging, kekacang, telur putih dan dada ayam amatlah digalakkan. ESP merupakan makanan tambahan dan bukan pengganti sumber protein anda yer..


Anda jimat jika dapatkan ESP Shaklee disepanjang bulan PROMOSI yang berakhir pada hujung bulan Mac ini. Boleh lihat promosi dan kebaikan ESP DI SINI.

Hubungi saya untuk dapatkan ESP dengan harga tergempar!

Hubungi saya;
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email : miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...