Wednesday 26 March 2014

Set Kurus Ibu Menyusu Shaklee Sangat Menakjubkan! Berat Saya Turun 21kg!

Agak lama juga tidak menulis tentang  Set Kurus Shaklee..
Hari ini saya ingin tambah lagi koleksi TESTIMONI SET KURUS IBU MENYUSU

Mari lihat perkongsian Puan Waheeda.
Beliau turun dari 78kg kepada 57kg!! 
Maknanya beliau berjaya menurunkan berat badan sebanyak 21kg! Wow!

 

Memandangkan PROMOSI bulan Mac 2014 adalah ESP Shaklee, harga
SET KURUS IBU MENYUSU tentunya lebih murah dari biasa tau!
Tengok TESTIMONI;
- Body langsing! Saya yakin dengan Shaklee
- Kulit tona sekata, susu meriah!, berat badan juga berkurangan!

Jika anda berminat ingin mencuba, hubungi saya. Harga sangat istimewa :) 

Hubungi saya;
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email : miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...