Saturday 28 December 2013

Terima Kasih Set Kurus Shaklee! Tona Kulit Sekata, Parut jerawat Pudar, Berat Badan Berkurangan, Susu Badanpun Meriah!! :-)

Perkongsian Set Kurus

Cantik kan? Ni saya perkenalkan, Puan Nad yang ingin berkongsi perubahan yang beliau rasai selepas mengamalkan Set Kurus untuk Mommy yang menyusukan baby. Cer tengok pic beliau dulu :)


Sebagai mommy yang menyusukan baby, beliau telah mengamalkan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada ESP, Lecithin dan Alfalfa. Apa kata beliau?



Tona kulit sekata, parut jerawat makin pudar, berat badan berkurangan sebanyak 8-9kg selama 3 bulan. Penghasilan susu badan juga meriah! Untung la si baby mendapat susu ibu yang berkhasiat sekaligus meningkatkan sistem imunnya. Ni dia Set Kurus yang saya maksudkan :-



Untuk pengetahuan semua, gabungan ESP dan Alfalfa adalah Set Penyusuan Bajet. Ianya memang bagus untuk ibu-ibu yang sedang menyusukan kerana keduanya saling berfungsi untuk memekat serta memperbanyakkan susu ibu. Lecithin pula berfungsi untuk membakar lemak sekaligus mengurangkan berat badan ibu lepas bersalin.

Jika anda ingin cuba set ini, hubungi saya..

Hubungi saya, 
MIEZA 
✆Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
✉ Email: miezakawai@gmail.com 
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline
➲ COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat,
Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya 

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...