Monday 16 December 2013

Saya Berjaya Menurunkan Berat Badan dari 114kg kepada 89kg dengan Vitamin Kurus Shaklee! Kulit Cantik dan Saya Juga Tidak Perlu Lagi Mengambil Ubat Darah Tinggi

“Shaklee merubah impian menjadi kenyataan” 

Hokeey.. ni saya suka :) Hari ni nak tanyang satu lagi testimoni kurus. Lazimnya semua orang mengimpikan bentuk badan cantik dan langsing di samping mempunyai badan yang sihat. Secara tidak langsung, kita sebenarnya bertanggungjawab terhadap kesihatan dan kecantikan kerana tubuh badan adalah merupakan satu anugerah yang tidak ternilai. Jadi, perlu bagi kita sentiasa memastikan tubuh badan kita sentiasa sihat dan cantik. Menjaga kesihatan tubuh badan, bermakna kita sayangkan diri kita. Yer dakk??

Saya tau anda tak sabar nak tengok  perkongsian Puan Musliana yang telah berjaya menurunkan berat badan dari 114kg ke 89kg! Tak mau cerita banyak jom tengok gambar dulu. Mueehe..

 

Lepas tengok gambar, kita tengok pulak apa kata Puan Musliana


Nak tau berapa lama Puan Musliana berjaya menurunkan berat badan? jom tengok.

 

Menurut Puan Musliana, sebelum ni beliau telah mencuba pelbagai ubat/produk pelangsingan badan tetapi tidak berjaya. Lepas mengamalkan ESP, Alfalfa, Lecithin, Omega Guard dan Herb-Lax. Ini dia faedah yang beliau perolehi ;- 

1) Berat badan turun dari 114kg kepada 89kg dalam masa 6 bulan!
2) Tidak lagi mengambil ubat darah tinggi
3) Toksin dalam badan dah takde
4) Kulit cantik 

Osem ker tidak?? heee.. Mari kita tengok pula bagaimana vitamin-vitamin ini membantu Puan Musliana untuk langsing dan selim melim :)

ESP - Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. 

Alfalfa - Menyingkirkan lemak dan kolestrol - kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol. 

Lecithin - Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak degil di dalam badan. Lecithin dikenali sebagai 'pengemulsi semulajadi' kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak dan membantu lemak terapung dalam darah seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membran. 

Omega Guard - Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Omega mengandungi fatty acid iaitu asid lemaknya yang membantu meningkatkan paras hormon "leptin".Leptin adalah hormon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi maka selera makan kita akan berkurang. 

Herblax - Didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar dan bagus untuk menghilangkan perut buncit.

Anda berminat untuk mencuba dan dapatkan hasil seperti Puan Musliana? 

Hubungi saya,
MIEZA 
✆Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
✉ Email: miezakawai@gmail.com 
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline 
➲ COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...