Thursday 12 December 2013

Testimoni Vitamin Shaklee Atasi Gastrik

Salam..

Yeeehaaaaa...sebelum tengok testimoni, kite tengok sekali lagi beberapa vitamin Shaklee yang boleh membantu anda mengatasi masalah gastrik. Yang paling utama ialah ESP! memang best!! Sebagai tambahan anda juga boleh ambil Ostematrix, B-Complex dan Peppermint Ginger Plus okey!
  
Jom tengok testimoni pulak :)

 #Testimoni 1: Tiada lagi serangan gastrik semasa mengandung. 
Suami pula cakap hilang rasa lapar dan xder lagi sakit ulu hati

 #Testimoni 2 : Gastrik hilang seleaps mengamalkan ESP

 #Testimoni 3 : Gastrik hilang serta merta selepas 10 minit meminum ESP
  
#Testimoni 4 : Gastrik yang dihidapi semenjak 20 tahun dulu kini hampir pulih
Rata-rata pengguna mengambil ESP untuk mengatasi masalah gastrik. ESP memang berkesan kerana sifat alkalinya yang tinggi dapat meneutralkan keasidan di dalam perut. Sangat sesuai hokey!! Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makan. 

Jadi, sekiranya kemudian hari anda nak berpuasa sunat ker, puasa ganti ker atau untuk bulan puasa akan datang memang takde masalah lagi. Boleh dah atasi masalah gastrik nie. Insya-Allah.
 
Sekiranya anda berminat untuk dapatkan ESP atau rangkaian vitamin-vitamin untuk gastrik yang di atas tadi boleh hubungi saya yer. 

Hubungi saya,
MIEZA 
✆Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
✉ Email: miezakawai@gmail.com 
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline 
➲ COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...