Tuesday 17 December 2013

Kulit Lembab dan Bebas Kesan Jerawat dengan ESP & Vitamin C Shaklee

Salam petang..

Selalu satu hari saya akan cuba siapkan 2 atau 3 entry, tapi biasa la, masa agak membataskan saya. Hujung-hujung tahun ni, banyak pula kerja yang perlu diselesaikan. Tapi tu bukanlah alasan..rasa bersalah pula jika tak update blog. Muehee :)

Sebenarnya petang ni saya ingin share testimoni Puan Salmeza yang mengamalkan ESP dan Vitamin C. Halamak! nama kami nak dekat sama lah! heeee.. 


Menurut Puan Salmeza, beliau mengalami ketidakseimbangan hormon ketika mengandung yang menyebabkan jerawat keluar dengan mendadak. Kesan jerawat jadi hitam dan kulit kering dan kusam. Ini memang masalah biasa, jadi ESP dengan Vitamin C boleh bantu :)

Cuba tengok perbezaan kulit Puan Salmeza, Woahhh! kulit beliau sekarang lebih lembab dan bebas kesan jerawat. Mulus sesangat! Wajah bersih dan nampak muda dari yang sebelum. Kan??

Jika anda mengalami masalah yang sama seperti Puan Salmeza, memang saya sarankan kedua-dua vitamin ini. Meh tengok fungsinya:-

ESP : Membaikpulih sel-sel dan membekalkan sel-sel yang sihat. Menghilangkan parut jerawat, parut terjadi akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru yang sihat menggantikan sel yang mati. ESP membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya.

Vitamin C : Membantu membentuk kolagen agar kulit tampil anjal. Pengambilan secara konsisten membantu menghalang jeragat dari menempek di kulit wajah.   

Jika anda berminat untuk cuba, boleh hubungi saya mengikut info di bawah;


Hubungi saya,
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
 Email: miezakawai@gmail.com 
 COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...