Tuesday 31 December 2013

Omega Guard & ESP Shaklee Turunkan Berat Badan Dari 85kg Kepada 55kg!!

Lansing?
Miliki berat badan ideal?
Huii! siapa yang tak mau kerana memang semua orang ingin kelihatan menarik dan menawan. 

Promosi Omega Guard berakhir hari ini. Siapa yang ingin langsing, bolehlah membuat tempahan sekarang kerana ia mampu membantu anda untuk mendapatkan bentuk badan ideal! Tak percaya? tengok bawah ni..
 

"Fish oil supplements may help overweight people and people with high blood pressure to lose weight, according to the National Institutes of Health. Omega-3 fatty acids or polyunsaturated fatty acids, are found in fish oil. They are considered essential to your diet because your body can’t make them." 
http://www.livestrong.com/article/276633-omega-3-fats-weight-loss/

Kite lihat testimoni pula :)


Puan Ismariza berasal dari keluarga yang bertubuh besar. Jadi, beliau perlukan vitamin yang benar-benar berkesan dalam membantu proses penurunan berat badan dengan lebih efektif. Pemilihan Omega Guard dan ESP memang tepat! Disamping berat badan turun, kulit yang kusam serta berjerawat juga sudah tiada. Kulit menjadi halus dan liang roma mengecil kesan daripada pengambilan ESP yang berfungsi untuk memperbaharui dan menggantikan sel-sesl yang telah rosak, mati dan sesl-sel lama.



Bagaimana Omega bertindak membakar lemak? 
Omega 3 berupaya meningkatkan metabolisma badan. Kandungan Omega 3 di dalam darah juga memberi kesan tindakbalas kepada tubuh supaya mengguna lelemak di badan sebagai punca tenaga. Bukan itu sahaja, minyak ikan (Omega 3) ini juga mampu mengawal nafsu makan bagi mereka yang mahu membuang lemak di badan. Kunci kejayaan bagi menurunkan berat badan adalah kebolehan seseorang mengawal selera makan. Leptin (di dalam Omega 3) inilah yang akan beri signal kepada otak dan mengehadkan rasa lapar seseorang.

Manakala ESP pula, selain berfungsi memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit, ia juga membekalkan tenaga serta memberi rasa kenyang berpanjangan. Otot juga dibina supaya tidak fallby. Jadi, badan anda kurus dan mantap! :)

Haaaa... nak nak cuba tak?  

Hubungi saya, 

MIEZA 

✆Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
✉ Email: miezakawai@gmail.com 
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline
➲ COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat,
Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

 Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...