Tuesday 10 December 2013

Omega Guard dan ESP Turunkan Kadar Kolestrol Dalam Darah Saya!!


Assalamualaikum semua :) 

Sebenarnya dah berapa hari saya plan nak share testimoni saya sendiri. Apa yang ingin saya share ni sangat berkait rapat dengan promosi Shaklee bulan ni. Aper dia?? Mestilah Omega Guard :) Sebelum ni saya share di FB saje. Tapi saya rasa pengunjung blog myvitahealth juga perlu tau. Bukannya aper, saya sekadar nak share yang Omega Guard ni betul-betul berkesan! Jemput baca status saya di FB beberapa hari lepas:


Ni pula saya tayang resultnya :) Pegawai Kesihatan beritahu, kolestrol dalam darah mahupun dalam badan saya cantik! Syukur, Alhamdulillah..Siap tanyer saya makan apa. Hee.. 

 

Nak tau bagaimana tahap kesihatan kolestrol saya sebelum ini? ikuti kisah saya.. 
________________________

Saya rasa ramai rakan FB saya tau, saya kadang-kadang suka upload menu breakfasat saya. Contohnya macam nie.. Heeeee


Sebenarnya sebelum ni saya mengalami masalah kolestrol dalam darah agak tinggi, melebihi paras normal Kita memang tak perasan sampailah kita buat ujian kesihatan. Sebab tulah penyakit jantung ni menyerang secara senyap-senyap! Bahaya betol! Nie dia result ujian kesihatan saya dulu. Scary!


Masa buat ujian nie, saya walk-in jer.. Kebetulan National Kidney Foundation of Malaysia ada buat pemeriksaan kesihatan percuma dalam beberapa hari di UM. So, saya ambil peluang. Free kot! Bila dapat result (di atas), pegawai kesihatan beritahu yang paras kolestrol dalam darah saya tinggi! terlebih dari paras normal. Errrkkk!! Saya persoalkan why? Saya kurus kenapa kolestrol boleh tinggi? Saya kurang paham time tu. Rupenye kolestrol dalam darah dan kolestrol dalam badan adalah dua benda yang berbeza. Beliau pesan supaya kurangkan makan diluar, elok masak sendiri. Lagi satu kurangkan makan nasi dengan telur or ikan bilis goreng. Memang simple mcm mkn org dlm pantang tp saya mmg suke makan cmtu je.

Lepas pada tu saya sering amalkan makan oat kerana oat mengandungi serat yang membantu tunurunkan kadar kolestrol. Tapi takkan selamanya saya nak makan oat kan.. Lepas berkenalan dengan Shaklee, saya ambil pula Omega Guard, pertamanya untuk kulit dan pada masa itu saya kurang arif tentang fungsinya untuk menurunkan kolestrol dalam darah. Dalam kepala nak cantikkkkk jer...Aduhaii saya ni.. Pada masa yang sama juga, saya memang amalkan ESP. ESP juga membantu mengekalkan tahap kolestrol normal dan menggalakkan kesihatan jantung.


Sekarang saya gembira dan senang hati, rasa lebih sihat dan yakin. Cerita ni kisah benar, pergi lah buat ujian kesihatan jika umur anda dah menjangkau 30++ Sekiranya anda mengalami masalah seperti saya, boleh amalkan Omega Guard Shaklee juga ESP. Bukan untuk anda sahaja, mungkin mak ayah anda juga memerlukan Omega Guard. Ia baik untuk menurunkan kolestrol dan elok juga untuk sakit sendi.

Jika anda berminat untuk mendapatkan Omega Guard, sila hubungi saya, jangan segan. Segan-segan memang tak dapat ape :)

Hubungi saya; 
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
Email: miezakawai@gmail.com
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline 
COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, PJ

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...