Thursday 13 March 2014

ESP Shaklee [Protein] Menjadikan Kulit Cantik, Sihat, Licin dan Berseri

ESP untuk kulit cantik

Pernahkah terjadi situasi apabila orang seakan tidak percaya pada umur anda? Tidak percaya bahawa yang sebenarnya anda telah berkahwin dan mempunyai anak. Atau situasi bila orang yang baru anda kenali menggelarkan diri mereka kakak? Jika ada, ini bermakna anda telah berjaya mengekalkan kesihatan serta keremajaan kulit sehinggakan anggaran umur tidak boleh diteka.

Bagi yang tidak mengetahui cara atau langkah terbaik untuk mengekalkan kesihatan dan keremajaan kulit jangan risau, Saya ada solusinya.. anda hanya perlu MENGAMALKAN PROTEIN YANG MENCUKUPI! 

[TAHUKAH ANDA]
70% daripada badan kita adalah protein. Protein dapat  dibahagi kepada dua jenis iaitu “non-kolagen” yang terdapat di dalam sel-sel dan “kolagen” yang terdapat di antara sel-sel. Protein dalam badan manusia dibentuk oleh 20 asid amino asas di mana ia bergabung untuk membentuk rantai peptide. Satu atau beberapa peptida membentukan protein manakala tiga rantai polipeptida kolagen bergabung membentuk kolagen.

Kulit menjadi anjal disebabkan kehadiran kolagen yang bertindak seperti simen yang kuat menggabungkan di antara satu sel dengan sel yang lain. Kolagen adalah tisu berstruktur dan proses penggantiannya sangat perlahan. KOLAGEN DIPERBUAT DARIPAPA PROTEIN BERSERAT. Hakikatnya, 30% daripada keseluruhan protein dalam badan adalah kolagen. Fiber putihnya yang kuat itu adalah lebih kuat daripada wayar logam yang sama saiznya serta mempunyai rangkaian elastic kuning yang dipanggil ELASTIN, membentuk jambatan tisu yang memegang badan kita.

Apakah sumber protein yang sesuai?
Tentulah ESP! Soy Protein Isolate Powder
Protein Bukan-GMO yang lengkap dengan semua asid amino. ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik yang menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Dan yang paling penting protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),  di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Sebab tu lah pengamal ESP mendapat kulit sihat dan flawless. Gebu lagi tau!
Nak KULIT CANTIK, kenalah minum ESP
Hargapun sedang PROMOSI
Dapatkan SEKARANG tau!


Hubungi saya untuk dapatkan ESP dengan HARGA PROMOSI!

Hubungi saya;
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email : miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...