Tuesday 18 March 2014

Atasi Alahan Kulit, Kulit Kering dan Gatal-Gatal dengan ESP, Vitamin C dan Alfalfa Shaklee

Salam Ceria buat pembaca blog myvitahealth,

Saya ada pengalaman sakit, bisa dan gatal-gatal pada tangan semasa bersekolah menengah dahulu. Seingat saya semasa di tingkatan tiga. Berdenyut-denyut Ya Allah memang tak tahan dengan gatal-gatal serta berair. Malunya pada kawan-kawan ketika itu. Hampir setiap minggu abah akan bawa saya ke klinik untuk mendapatkan injection bagi redakan kesakitan dan kegatalan pada tangan. Kesakitan saya itu berlarutan berbulan lamanya sehinggakan saya tidak mampu untuk menulispun. Memandangkan saya anak sulong, jadi tanggungjawab untuk menguruskan adik-adik memang terpaksa dipikul. Memasak, membasoh baju.. setiap hari tangan terendam air dalam tempoh yang lama.  Pergi sekolahpun tangan berbalut kain putih. Seksa!! Akibatnya sampai sekarang kuku saya rosak. Setiap kali tumbuh kuku baru, kuku seperti terbelah dua dibahagian dalam.

Tapi alhamdulillah, selepas mengamalkan vitamin Shaklee, baru saya perasan kuku saya yang tak berapa nak cantik tu telah menunjukkan perubahan yang positif! Kuku nampaknya semakin sihat dan kesan belahan dah kurang. Syukur!!!! Habis cerita saya! jadi, hari ini saya ingin kongsikan pula cerita Puan Norida Zara yang mengalami masalah seperti saya. 

Anda boleh tengok TESTIMONI KULIT GATAL, KERING, MEREKAH  

"Salam semua.. nak share testimoni sendiri. Dekat lima bulan merana sakit tangan dan gatal-gatal.. sampai luka dan merekah. Semua klinik pergi.. swasta dan kerajaan.. tetap x elok. masa pergi klinik nak ambil ubat hilangkan gatal..nurse beri injection sampai saya pengsan.. huhu.. masa tu masih menyusukan anak dgn susu badan..seksa sangat rasa. baru2 ni try esp + vita C + alfalfa.. alhamdulillan.. korang boleh tengok result dia sendiri.. saya betul2 gembira dengan perubahan sekarang" - Puan Norida Zara
Testimoni ESP, Vitamin C dan Alfalfa
Bagi anda yang mengalami sakit dan gatal-gatal tangan seperti ini, saya ada berita baik kerana Shaklee ada penyelesaiannya. Berikut adalah vitamin yang sesuai untuk diamalkan;

ESP
- Sumber protein yang diperlukan untuk membentuk kolagen serta memperbaiki sel-sel yang rosak/mati.
- Mengandungi 9 asid amino yang penting untuk tubuh.

Alfalfa
- Kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives).

Vitamin C
- Mengekalkan sistem imun dalam badan serta berperanan sebagai antioksidan dan dalam produksi kolagen.
- Membantu memerangi jangkitan dan menguatkan system imun badan.
- Membantu mengembalikan kecantikan kulit selepas mengalami alergi kulit.

Disamping itu juga, anda boleh sapukan bahagian bahagian yang gatal-gatal dengan Herbal Blend Multi-Purpose Cream. Dirumus khas dari bahan semulajadi seperti horse chestnut, bunga yarrow, daun sage dan rosemary dan telah diuji secara klinikal.
Herbal Blend Multi-Purpose Cream
Lihat TESTIMONI lain Di SINI.

Sekiranya anda mengalami masalah seperti saya atau Puan Norida Zara, anda boleh amalkan set di atas. Sihat diluar, sihat di dalam :)

Hubungi saya;
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email : miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...