Saturday 8 February 2014

Kembali Langsing Dengan Set Kurus Shaklee. Saya Yakin dengan Shaklee!!!! - Puan Julia

Gemuk selepas bersalin menjadi igauan ngeri setiap wanita. Selepas bersalin semua ibu mahukan bentuk badan yang langsing dalam tempoh yang pantas. Biasanya kebanyakan wanita mengalami kesukaran untuk mencapainya. Mana takyer, sebelum mengandung pakai saiz S, lepas bersalin pakai saiz L! Masalah juga ni nak menurunkan berat badan ke bentuk asal.  

Mengembalikan berat badan asal selepas bersalin bukan tugas yang mudah. Tetapi ia juga bukan sesuatu yang mustahil. Kesukaran para ibu menghilangkan berat badan yang meningkat semasa hamil bukan masalah luar biasa. 


Punca Gemuk Selepas Bersalin;

  • Kehamilan boleh menyebabkan perembesan dalaman dan kadar metabolisme sel lemak tidak berfungsi dengan normal serta menjadi tidak seimbang. Ini menyebabkan masalah berat berlebihan.
  • Ketika hamil, selera anda mungkin bertambah baik dan anda ingin mencuba pelbagai jenis makanan (makanan berlemak, kaya dengan protein dan gula). Ini akan menyebabkan berat badan anda meningkat.
  • Tempoh dalam pantang merupakan masa berat kebanyakan wanita akan bertambah. Ini adalah disebabkan oleh jumlah makanan yang diambil untuk memulihara sistem mereka semula. Selepas kelahiran anak, perut dan hati akan memerlukan masa untuk menyesuaikan semula cara penghadamannya. Jika terlalu banyak makanan diambil, sisa yang masih belum dihadamkan akan tersimpan pada kocek-kocek kulit. Ini akan menjadi lemak yang terkumpul.
  • Wanita yang pernah merokok sebelum kelahiran anak lebih berkebarangkalian mempunyai berat yang berlebihan selepas bersalin.
Ada berita baik untuk anda yang ingin lansing selepas bersalin. Seperti Puan Julia ni, beliau mengamalkan Set Kurus Shaklee untuk ibu menyusu. Disamping dapat menyusukan bayi, beliau juga boleh kembali langsing. Jom tengok perkongsian beliau :)


Testimoni Set Kurus

Puan Julia mengamalkan ESP, Lecithin dan Alfalfa. Jom tengok apa kata beliau :)


Berikut adalah gambar Set Kurus yang Puan Julia amalkan. Set Kurus ini bukan terhad pada ibu-ibu yang menyusukan badan sahaja yer, set ini boleh diamalkan oleh sesiapa sahaja yang berhasrat ingin menguruskan badan. Cumanya set ni memberikan advantage pada si ibu kerana ia menggalakkan pengeluaran susu ibu. Lebih kerap dan lama anda menyusukan baby, lebih cepat jugalah anda kembali lansing secara semulajadi.



Berminat kembali langsing seperti Puan Julia? hubungi saya untuk maklumat lanjut :) Konsultasi adalah percuma kepada semua customer saya. Shaker dan pillbox juga saya bagi percuma!!



Hubungi saya;

MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
 Email: miezakawai@gmail.com 
 COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya


Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...