Sunday 2 February 2014

VITA-LEA Shaklee : Milikinya Dengan Harga PROMOSI

Salam semua,

Alhamdulillah dah masuk bulan Februari. Rasa baru sangat kita menyambut tahun baru kan? Betullah, masa memang tak menunggu kita. Siapa cepat, siapa pantas, di akan ke depan. Yang lambat, alamatnya ketinggalan. Tu sebenarnya nak beri semangat pada diri sendiri agar lebih fokus dalam apa jua yang saya usahakan. 


Lama bercuti sempena Chinese New Year ni tidak bermakna saya kena bercuti juga. Urusan bisnes online memang tidak pernah berhenti, 24 jam sehari, Urusan COD juga masih berjalan seperti biasa :) 


Ada dua perkara menarik bulan ini;

Perkara 1
Shaklee telah mengumumkan bahawa harga produk suplemen Shaklee di Sabah dan Sarawak telah diturunkan mengikut kadar di Semenanjung. Makna katanya, harga setiap suplement diselaraskan. Wow!! Sekarang harga barang-barang keperluan kebanyakannya naik mendadak tapi TIDAK bagi Shaklee. Pihak syarikat turunkan harga di Sabah & Sarawak agar semuanya sama rata, agar semuanya dapat merasai kebaikan setiap vitamin dan mendapat manfaat kesihatan yang diidamkan. Sekarang anda boleh berbelanja produk Shaklee sambil berjimat. Untung ke tak??

Perkara 2

Sempena bulan baru, bulan Februari.. ramai yang tertunggu-tunggu PROMOSI bulan ini. Ada antara customer saya awal-awal hantar message bertanyakan promosi bulan ni. Hamboii, ini betol-betol tak sabar! heeeeee..


Hanya Shaklee sahaja yang buat PROMOSI setiap bulan tau! Inilah masanya jika ada dikalangan anda yang mempunyai kekangan bajet untuk mencuba vitamin yang anda inginkan. Untuk pengetahuan semua, PROMOSI bulan Februari adalah VITA-LEA ataupun dikenali sebagai MULTIVITAMIN.


BUY 6 GET 1 FREE 
Harga dari RM8x menjunam kepada RM7x
Jika anda nak murah lagi? BOLEH....
Caranya mudah saya, sila hubungi saya SEGERA

Memandangkan Vita-Lea dalam HARGA PROMOSI, ini bermakna semua Set yang mengandungi Vita-Lea turun harga!! Mari lihat set-set yang berkenaan :-


# Set Hamil
# Set Kesuburan
# Set Family Welness
# Set Berpantang
# Set Diabetes
# Set Tambah Berat Badan
# Set Penyusuan 3M
# Set Tenaga
# Set Nutrisi


Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Vita-Lea, boleh baca DISINI.

Sekiranya anda berminat, sila hubungi saya :-)

Hubungi saya, 
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565
 Email: miezakawai@gmail.com 
 COD Area: Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya


Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...