Thursday 20 February 2014

[Testimoni Set Tambah Berat Badan Shaklee] Saya Berjaya Tambah Berat Badan! Pipi Dah Tak Nampak Tulang lagi :-)


Salam semua :)

Masalah kurang berat badan jarang dibincangkan dan diberi perhatian oleh masyarakat pada masa sekarang. Ini adalah kerana, fokus lebih terarah kepada masalah berat badan yang mengundang pelbagai penyakit. Ramai yang mengeluh berat badan berlebihan, tetapi tahukah anda ramai juga yang gundah gulana kerana badan terlalu kurus! Stigma masyarakat sering menganggap orang yang terlalu kurus adalah orang yang sakit". 

Anda yang terlalu kurus! jangan bimbang, kerana Shaklee ada menyediakan Set Tambah Berat Badan Shaklee untuk membantu anda. Jadi mulai sekarang, anda boleh amalkan Set Tambah Berat Badan untuk mengelak dari di'bahan' kawan-kawan atau ahli keluarga contohnya "makan dah banyak tapi kerempeng jugak" atau "makan banyak macam bela hantu raya, badan tak jugak gemok jugak! heee.. macam-macam lagi la. 

Jom tengok testimoninya.. 



Testimoni Set Tambah Berat Badan


Testimoni Set Tambah Berat Badan


Puan Intan dan suami berjaya menaikkan berat badan dengan mengamalkan Set Tambah Berat Badan Shaklee. Berat asal beliau adalah 36kg sahaja. Aduhaii! kurus betol kan! Walaupun berat badan bertambah kepada 50kg semasa mengandung, berat turun semula kepada berat asal selepas berpantang. Berikut adalah catatan berat badan beliau;

28.10.2013 - Berat 36kg (berat asal)
11.1.2014 - Berat bertambah kepada 39.3kg
Manakala suami beliau juga berjaya menaikkan berat badan daripada 53kg kepada 55kg

Testimoni Set Tambah Berat Badan

Pada sesetengah orang, mungkin tidak jadi masalah untuk menaikkan berat badan. Makan banyak sikit, badan sudah naik bagai di pam-pam. tetapi tidak bagi mereka yang mengalami masalah kekurangan berat badan ni yer. Puan Intan dan suami terus mencuba untuk mendapatkan berat badan ideal. Semoga berjaya!!

Inilah Set Tambah Berat Badan Shaklee yang diamalkan oleh Puan Intan dan suami; 

Set Tambah Berat Badan

Apa fungsi Mealshakes, BComplex dan Vitalea?

MealShakes - membekalkan 35% atau lebih nilai harian, mengandungi 19 vitamin dan mineral penting. Ianya sumber makanan instant yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya enak seperti Vanilla Icecream, atau Milk Shakes

Vitalea - membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron (penting dalam pembentukan sel darah merah). Ia banyak membantu mencantikkan kulit, kuku, rambut dari segi internal, ia juga membantu mengurangkan kebarangkalian kita mengidap penyakit tiroid. Ia juga membantu memberi badan yang sihat dan bertenaga.

BComplex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting. Ia dapt mengawal kadar metabolisma badan, dan mempertingkatkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. 

Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai masalah kurang berat badan, sila rujuk DI SINI.

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi produk yang sesuai mengikut budget dan keperluan anda.

Hubungi saya;
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email : miezakawai@gmail.com 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...