Tuesday 9 September 2014

Shaklee Collagen Powder Terbukti Berkesan Dengan Tujuh Ramuan Hebat Lagi Istimewa

Salam semua :)
Baru-baru ni saya ada buat entry mengenai ramuan utama Shaklee Collagen Powder iaitu daripada SISIK IKAN MERAH (RED SNAPPER). Klik DI SINI untuk membaca entrynya. 

Untuk pengetahuan anda semua, terdapat 6 lagi ramuan tambahan ke dalam Shaklee Collagen Powder menjadikannya terbukti berksan dan amat istimewa. Selain dari sisik ikan merah, enam ramuan lagi saling berkerjasama antara satu sama lain untuk mempercepatkan proses memperbaiki kulit, rambut, mata, tulang dan kesihatan anda. Untuk yang ingin cantik, hasilnya sudah tentulah kulit yang menawan tanpa cela.

Ramuan Utama Shaklee Collagen Powder
Jom lihat kelebihan serta fungsi setiap ramuan yang terdapat di dalam Shaklee Collagen Powder:-
 
SISIK IKAN MERAH 
Sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

EKSTRAK BIJI CAMELLIA JAPONICA
Terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.


EKSTRAK PFAFFIA
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camellia japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
 

EKSTRAK GLUCOSAMINE KEKERANG
Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelicir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata

LACTOBACILLUS ACIDOPHILUS
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

ELASTIN KOLAGEN IKAN
Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik

VITAMIN C DAN B
Vitamin C : menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.
Vitamin B : turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.

Tak percaya? jom tengok sebahagian dari TESTIMONI Shaklee Collagen Powder

#TESTIMONI 1

#TESTIMONI 2

 #TESTIMONI3
 #TESTIMONI 4

Jika anda inginkan perubahan seperti mereka, sila hubungi saya untuk mendapatkan Shaklee Collagen Powder anda. Promosi Buy 6 Free 1 sedang berlangsung sehingga hujung bulan September 2014 yer


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Instagram : miezakawai_agen_shaklee_cheras
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
 ------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

http://myvitahealth.blogspot.com/2014/03/cara-mendaftar-sebagai-agenpengedar_24.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...