Saturday 7 September 2013

KEBAIKAN ESP SHAKLEE : NON-GMO SOYA TERBAIK!


Salam semua.. Pernah dengar ESP Shaklee?? Bagi anda yang dah biasa dengan vitamin-vitamin Shaklee pasti dah tau aper itu ESP kan?? Bagi yang masih belum tau lagi tu, saya suka nak kongsikan mengenai kebaikan-kebaikan yang akan kite perolehi bila mengambil ESP Shaklee ni. Untuk pengetahuan anda, ESP adalah berasaskan non-GMO (non Genetically Modified Organism), soya  terbaik dalam pasaran supplement kesihatan zaman ini.



Keistimewaan ESP Shaklee
  • ESP Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur.
  • Protein kacang soya adalah 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia. 
  • Kandungan protein yang tinggi membantu dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta merupakan komponen utama hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi.  
  • ESP adalah rendah lemak, tiada kolesterol. tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. 
  • Kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39; menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis. G.I yang rendah memecahkan gula perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan anda. Mengekalkan paras gula yang rendah dalam badan anda amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan jangka panjang.

Faedah & Kebaikan ESP Shaklee

KEKAL MUDA
Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

HORMON BERASASKAN TUMBUHAN SEMULAJADI
Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

MEMULIHKAN FUNGSI PROSTAT LELAKI
Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

KULIT BERSERI DAN ANJAL
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan  parut.

PEMBERI TENAGA SEGERA
Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

MEMULIHKAN PIGMENTASI
Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

MEMPERBAIKI MEMORI
Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

SIAPA YANG PERLU AMBIL ESP?
- Ibu hamil

- Ibu menyusu
- Orang nak kurus
- Orang nak cantik
- Orang yang lepas menjalani pembedahan
- Orang yang ada masalah kesuburan
- Orang yang nak sihat

Banyak kan?? Best tak? Tu baru sikit. Banyak lagi manfaatnya seperti untuk kecantikan kulit, penyusuan, kesuburan, penurunan berat badan dan macam-macam lagi. Satu canister ESP tahan untuk penggunaan lebih daripada sebulan.

Berminat untuk mencuba? Hubungi saya untuk mendapatkan harga diskaun!


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...