Wednesday 11 September 2013

SAYA DAN ESP :D


Excited nak share pasal ESP Shaklee. Saya ambil ESP bukan sebab nak kurus, tapi sebab nak maintain kesihatan, tambah tenaga & paling penting tok kulit. Ahakkss!!.

Dengan pengambilan ESP ni, berat badan saya dah turun sekilo lebih (sikit je tp tetap teruja) Tak sampai sebulan pon. ESP buat saya sentiasa bertenaga & kenyang. Makan tetap makan tapi dalam kuantiti yang sedikit.
 
Setiap pagi saya pastikan ambil ESP dalam perjalanan ke tempat kerja (mcm dlm pic.. heee), so time sarapan xder lah nak membentang nasik lemak roti canai bagai.. Khasiat ESP memang menyeluruh tau!




Saya akan pastikan saya minum ESP setiap hari dengan pengambilan dua kali sehari iaitu pada sebelah pagi dan malam.



Cuba bayangkan jika anda yang ingin menurunkan berat badan dan ambil slimming set, mesti lebih teruja dengan hasilnya!

Jangan tunggu lelama okey.. Jom ber'ESP' bersama saya!


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...