Wednesday 20 November 2013

Woww!!! Kulit Cantik Sekata dengan Set Skincare Shaklee (Set D)



Salam petang semua *_~

Siapa nak kulit cantik sila angkat tangan?? Mueeheee! semua mesti nakkan? Bagi yang mempunyai masalah kulit, perkara ni memang boleh membawak kepada stress! Saya pasti dan bermacam produk kosmetik yang anda gunakan. Dah beli Brand A, ermm tak sesuai, ermm.. tukar la ke Brand B. Eh! tak sesuwai jugak! Tukar lagi dan lagi.. Tak elok yer jika asyik bertukar-tukar brand sembarangan. Takut lebih mudarat pulak jadinya.

Perkara pertama yang harus anda lakukan ialah dengan menjaga pemakanan dan yang paling penting ialah anda perlu mengambil vitamin-vitamin yang sesuai dalam penjagaan kulit. Tak semestinya beli produk kosmetik sahaje yer. Eloklah rawat dari dalam dulu, barulah marbeles!!

Jom tengok testimoni pengguna yang telah menggunakan Set Skincare Shaklee (Set D) yang terdiri dari Vitamin E, Vitamin C dan B-Complex. 

 #Testimoni 1: Kulit jadi lembut & licin

Cik Nik Nur Munirah yang cantik manis ni, ada masalah pori-pori muka yang terbuka, T-Zone ada black-head dan white-head. Kombinasi masalah ni memang menampakkan kulit muka kasar. Selepas sebulan menggunakan Set D, wajah beliau lebih cerah dan licin. Lembut jer.. Black-head? white-head? all gone.. wow!! 

#Testimoni 2 :  Kulit cerah dan berseri
Woaaa... ni best! Bapa contoh la Encik Ciklee Care ni.. Beliau membelikan anak dara suntinya Set D. Cuba lihat perbezaan pada wajah anak dara Encik Ciklee Care ni. Gambar selepas nampak cerah dan ceria je hasil dari pengambilan vitamin Set D selama dua bulan.

Worait! jom lihat apa itu Set D (Vitamin E, Vitamin C & B-Complex)



Tu diaaaa, seronok tau bila customer berpuashati dengan produk Shaklee. Memang ni adalah produk terbaik sepanjang zaman. Bukan hanya untuk kecantikan sahaja malah secara keseluruhan. Yeay!!

Jika anda berminat nak dapatkan set ni, boleh hubungi saya ikut info di bawah ni yer :)

Hubungi saya!
Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...