Saturday 23 November 2013

Testimoni Set Skincare & Set Resdung Shaklee : Kulit saya lebih moist, cerah dan sekata. Suami pulak dah kurang selsema dan bersin. Kulit muka dia pun sudah licin!


Salam ceria semua, 

Fuh! saya baru je balik dari HQ Shaklee di Empire Tower PJ. Boleh je nak order online tapi buat masa nie saya rase suka nak kesana :) Okey.. hari ni saya nak share lagi testimoni pengguna yang dah berpuashati dengan vitamin shaklee. Woaah!! ramai sangat yang dah berjaya mendapatkan hasil yang diidamkan dengan vitamin-vitamin keluaran Shaklee. Dari set kurus, set skincare, set ibu hamil, set penyusuan sampai la ke set keintiman! Wew! Ahakss!

Jemput baca perkongsian Puan Ati dan suami yang dah consume set skincare dan set resdung. Tu yang seronok apabila suami pon consume sekali, adalah dorongan sikit. Ada juga orang yang tolong ingatkan masa makan vitamin ni. Biasalah kita ni, ade masa-masanya culas jugak nak makan. Asyik terlupe ajer..Saya ringkaskan sedikit perkongsian Puan Ati supaya mudah nak baca yer.. 

Puan Ati 
Jenis Vitamin : Set Skincare (Vitamin E, Vitamin C & B Complex) + ESP 
Kesan Penggunaan : Kulit lebih moist, cerah dan sekata. Tumit kaki yang merekah dan kasar pon dah bertukar jadi lembut dan licin 

Suami 
Jenis Vitamin : Set Resdung (Vitamin C, B Complex & Alfalfa) + Vitamin E 
Kesan Penggunaan : Jarang bersin dan kene selsema. Kulit muka juga telah semakin licin manakala bekas-bekas jerawat juga telah pudar. 

Itulah untungnya kalo suami isteri sama-sama ambil vitamin Shaklee. Basicly Puan Ati dan suami ambil jenis vitamin yang sama kecuali Alfalfa untuk suaminya. Jadi vitamin yang sama tu bolehlah share ngan suami. Nanti masing-masing bolehlah komen bila dah nampak perubahannya. Mari kita lihat fungsi vitamin yang mereka ambil; 

Vitamin C : Membantu membentuk kolagen agar kulit tampil anjal 
Alfalfa : Membuang toksin dalam badan 
B-complex : Membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. Melancarkan peredaran darah dan anti stress.  
Vitamin E : Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku.  
ESP : Membaikpulih sel-sel dan membekalkan sel-sel yang sihat. Menghilangkan parut jerawat, parut terjadi akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru yang sihat menggantikan sel yang mati. ESP membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya. 

Berminat untuk membuat pesanan?


Hubungi saya,
Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...