Friday 22 November 2013

Set Skincare Shaklee Hapuskan PARUT dan JERAWAT kawah BULAN saya!! > xperlu make-up tebal 3 inci!


Salam Semua,


“Alhamdulillah..tak mau tukar yang lain dah! Sekarang tak perlu mekap tebal 
sampai 3 inci. Sapu compact powder dan celak pun dah cukup”

Yeahh! itu dia luahan kegembiraan Puan Hani yang dah berjaya dan berpuas hati setelah mendapatkan kulit yang menawan :-) Sebelum ni wajah Puan Hani banyak parut jerawat dan jerawat kawah bulan (heee). Nak cover semua tu, terpakse la pakai mekap tebal sikit tapi still nampak juga. Mekap pon nampak tak blend dan berbelak-belak. 


Tapi sekarang, wajah beliau dah cantik u!! mulus jer nampaknye. Itulah dia berkat kesabaran dan kesungguhan Puan Hani. Supplement apa yang Puan ambil untuk dapatkan kesan sebegini?


Puan Hani ambil vitamin Shaklee secara berperingkat2. Mula-mula beliau ambil ESP, Lepas nampak perubahan beliau tambah dengan GLA Complex. Berpuas hati dengan kedua-duanya, beliau tambah plak lagi dengan Set Skincare (Set D) iaitu Vitamin C, Vitamin E dan B-Complex untuk hasil yang kebabomm!!..
Bagi anda yang kurang bajet yang dapatkan supplement sekaligus boleh try cara Puan Hani nie. Beli secara berperingkat2. Tapi kalo ade bajet lebih..xde masalah, boleh dapatkan ape je vitamin yang anda nak.

Jika anda dah terpaut hati, pm saya! 

Hubungi saya!

Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...