Saturday 9 November 2013

TESTIMONI VIVIX : Dia kini bebas KANSER!

Salam..
Bila ada masa terluang, saya gunakan untuk membaca info-info mengenai kesihatan. Saya baru saje baca pasal kanser! Gerun melihat gambar-gambar pesakit kanser yang kronik. terbayang-bayang! Mintak dijauhkan. Jadi saya nak share sket info mengenai penyakit kanser ni. Jom chekidout!

Kanser merupakan masalah kesihatan yang kian meningkat di seluruh dunia. Penyakit ini melibatkan kira-kira 9 juta penduduk dunia dan membunuh 5 juta yang lain. Menurut kajian di Malaysia, penyakit kanser merupakan salah satu daripada 10 penyebab utama kematian. Woooahh.. ini sangat serius hokey!

Di Malaysia, dianggarkan terdapat 150 kes bagi setiap 100,000 penduduk. Manakala dari segi bilangan kes baru yang dikesan adalah dianggarkan dalam lingkungan 27,000 kes setahun. Masalah kanser di Malaysia mungkin akan meningkat pada masa akan datang mengikut perubahan dalam gaya hidup dan persekitaran serta pertambahan pendudukan yang meningkat usianya.,huhuu..  dari hari kesehari, makin ramai yang mengidap kanser  :(

Salah satu dari jenis kanser yang menyumbang kepada angka di atas ialah Kanser Paru-paru dulu. Siapa yang berisiko tinggi untuk mengidap kanser paru-paru ni?? American Cancer Society dan National Cancer Institute mendapati bahawa perokok yang kuat lebih berisiko untuk menghidap penyakit ini. Jadi bagi anda atau ahli keluarga yang merokok berhati-hati lah. Biasanya, pesakit akan disyorkan oleh doktor untuk menjalani rawatan kimoterapi bagi membunuh sel-sel kanser dan rawatan-rawatan susulan yang lain. 

Shaklee ada BERITA BAIK untuk pesakit-pesakit kanser! Apakah?? Mestilah Tonik Ajaib Shaklee iaitu VIVIX! Resveratrol yang terdapat dalam ramuan Vivix menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser.
 
Saya kongsikan kisah bekas pembaca berita Mandarin NTV7, Mr. Law Chu Hian. 10 tahun lepas disahkan menghidap kanser paru-paru yang telah kronik. Setelah mengamalkan cara hidup sihat dan mengambil supplement Shaklee seperti Vivix secara konsisten dia telah disahkan bebas dari kanser! Malah nampak lebih muda dari usia sebenar.

 

Baguslah beliau telah berjaya! maknanya ramai lagi pesakit kanser boleh sembuh dengan mengambil Vivix. Apapun, tentunya dengan izin Allah. Jangan berhenti berusaha kerana percayalah setiap penyakit ada ubatnya kecuali MATI. Itu janji Allah. Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Ajal maut di tangan Allah. Usah sesekali putus asa.

http://lawankanser.net

Kepada ada ahli keluarga anda yang mengidap kanser. Usulkanlah kepada mereka untuk mencuba Vivix Shaklee. Ramai yang telah berjaya pulih dengan Vivix. Apa yang penting kita berikhtiar.

Jika anda yang ingin place order, boleh hubungi saya ikut info di bawah. Saya akan berikan harga istimewa kepada anda. Tambahan pula bulan ni bulan vivix! Anda boleh dapatkannya dengan harga berpatutan <3



 


===========
CARA ORDER:
===========
✉ Email: miezakawai@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline

➲ COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...