Saturday 23 November 2013

Masalah Jerawat & Ekzema Hilang Selepas Amalkan Vitamin Shaklee! I Love Shaklee!


Jerawat? Owh No!!! Bilalah masalah jerawat ni nak selesai yer? Dulu selalu fikir, alah! Biasala la, jerawat ni banyak time remaja je, dah lama nanti, hilang lah. Tapi macam mane nak buat bila umur semakin meningkat masalah sama masih ada??


Sebenarnya, antara punca terbesar masalah jerawat adalah disebakan hati yang bertoksin. Oleh sebab itu masalah jerawat tidak pernah kunjung sembuh dan sentiasa mengalami masalah jerawat. Jadi, cubalah ambil vitamin-vitamin Shaklee yang semulajadi lagi terbukti untuk merawat secara holistik iaitu daripada dalam dan luaran. Saya ingin share satu perkongsian dari Puan Syahrina. Jom tengok :-)

Picture di bawah ni adalah mula-mula Puan Syahrina consume Set B Shaklee (Breastfeeding Set). Masa tu beliau sedang mengalami masalah muka bengkak kemerahan serta jerawat yang agak teruk. Kalau time period, jerawat makin bermaharajalela. Set B bukan sahaja baik untuk penyusuan, tetapi juga baik untuk kulit. Berkat kesabaran, beliau tetap mahu teruskan dengan Shaklee dan terus ambil vitamin tambahan untuk penjagaan dan kesihatan kulit. Beliau ambil vitamin2 nie;

B-Complex, Vitamin C, Vitalea, Alfalfa & ESP 
Ostematrix & Omega Guard (vitamin tambahan)

Puan Syahrina juga mengalami masalah ekzema, jadi vitamin-vitamin di atas sangat membantu dalam penyembuhan penyakit ini. Kata Puan Syarina lagi, Alfalfa yang beliau ambil sangat membantu dalam masalah jerawat dan alahan pada makanan laut. Time ‘membuang’ pon takde masalah. Lawas gitu.. Sekarang kulit Puan Syahrina bebas jerawat, cerah dan berseri!! wow! perubahan yang nyata kan??


Mari kite lihat bagaimana vitamin2 ni membantu puan Syahrina;
B-Complex : Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, membantu dalam kestabilan saraf dan melancarkan peredaran darah. 
Vitalea : Penting untuk proses pengangkutan oksigen dan juga untuk kelancaran darah untuk mengangkut nutrien dari vitamin yg kita ambil. Pengambilan konsisten, kulit akan nampak sihat kemerah-merahan. 
Vitamin C : Mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.
Alfalfa : Bertindak menguatkan sistem dalaman badan dengan menyahkan toksin. 
ESP : Membantu menghasilkan sel kulit yang sihat. Bila jerawat dan ekzema melanda, sel kulit akan rosak. Jadi ESP membantu mempercepatkan penghasilan sel kulit yang cantik.
Omega Guard : Memastikan kulit kekal lembap. Pengidap ekzema mempunyai kulit yang sangat sensitif. Kulit tak boleh kering, kerana ia akan menyebabkan rasa gatal dan pengidap akan mula menggaru. Omega Guard membantu masalah ekzema dengan menguatkan membran sel-mencegah keradangan kulit & mengurangkan kegatalan.
Ostematrix : Membantu mendapatkan tidur yang berkualiti, Tidur yang cukup dan berkualiti juga membantu anda dapatkan kulit yang cantik dan berseri.


Sekiranya anda berminat untuk membuat pesanan, bole contact saya mengikut info di bawah nie..

Hubungi saya,
Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...