Tuesday 19 November 2013

Penangan Vivix Shaklee : Abah pulih dari strok, pendarahan dalam kepala. Kini abah sudah boleh bawa motor round2 keliling kampung

Salam semua..

Aduhai.. dah dua hari line internet tak stabil. Agak membantutkan usaha saya tok berkongsi mengenai kebaikan dan kehebatan rangkaian vitamin Shaklee. Sekarang ni agak stabil sikit, bolehlah saya mulakan semula  plan saya yang tertunda sehari dua ni.

Kalo anda pengunjung setia blog myvitahealth, banyak juga saya kongsikan testimoni mengenai keajaiban Tonik Vivix nie. So, petang ni saya nak share satu lagi testimoni yang lain pula.

Puan Asnie memberikan bapanya Vivix Shaklee




Saya ringkaskan cerita ni sikit :-
1) Pada tahun 2012, bapa Puan Asnie diserang  sakit jantung akibat darah tinggi yang teruk
2) Bapanya juga mengalami pendarahan dalam kepala
3) Darah beku yang merebak ke sebelah kanan kepala menyebabkan bapa beliau mengalami strok sebelah kiri badan
4) Ingatan bapanya semakin pudar apabila sudah tidak lagi mengenali orang sekeliling
5) Menerima rawatan di PPUM selama sebulan

Aduhaii, kritikal betul penyakit bapa Puan Asnie! Yang bagusnya beliau telah memberikan bapanya Vivix. Setelah mengambil tiga botol Vivix, kesihatan bapa Puan Asnie semakin pulih dan menggembirakan mereka sekeluarga. Apapun dengan izin-Nya. Kini bapa beliau sudah boleh kembali berjalan, ke masjid, dan pasar. Boleh bawa motor round2 keliling kampung lagi.. Alhamdulillah :)
Itulah sebahagian kisah Puan Asnie. Beliau sebagai anak telah berusaha berikan yang terbaik untuk bapanya. Ibubapa tiada galang ganti. Selagi mereka masih didunia ini, wajiblah kita berbakti selagi mampu.

Ingin dapatkan Vivix si tonik ajaib?? boleh hubungi saya mengikut info di bawah yer..
Salam sayang.
 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...