Friday 8 November 2013

TESTIMONI : VIVIX SEMBUHKAN KANSER TAHAP 3!


Salam..

Sebut mengenai penyakit kanser ni memang seriau jadinya lebih-lebih lagi jika ada di antara ahli keluarga kita adalah pesakit kanser. Minta dijauhkan! Walaupun kita sedar setiap penyakit ada ubatnya dan ada penawarnya, pasti ia sesuatu yang bukan mudah untuk dihadapi. Sokongan ahli keluarga, rakan-rakan dan masyarakat amat penting. Misi utama adalah kita kena usaha untuk cari penawarnya.

Ada banyak sebab mengapa kanser boleh terjadi. Antaranya genetik, radiasi, gaya hidup, pemakanan yang pelbagai faktor lain. Selagi ada nyawa, berusahalah. Kemungkinan besar akan bertemu dengan 'ubat' yang serasi dengan kanser yang dihidapi.

Testimoni Vivix kali ni adalah daripada pengguna Vivix Shaklee yang mengidap kanser tahap tiga yang dikesan seminggu selepas bernikah. Bagaimanapun, ia hilang selepas sebulan mengambil Vivix Shaklee. Ya Allah! Memang miracle! Semua dengan kuasa Allah. 

Jom lihat kisahnya :

> Menjalani pembedahan buang tumor sebesar 13cm seminggu sebelum akad nikah
> Hasil kajian terhadap tumor, beliau disahkan kanser tahap 3 seminggu selepas bernikah
> Consume vivix selama sebulan dan disahkan bebas kanser!

 Mari lihat bagaimana Vivix Membantu Rawat Kanser?

Resveratrol' adalah bahan utama di dalam sebotol Vivix. Ianya adalah bahan yang didapati dari tumbuh-tumbuhan seperti anggur merah, sebagai pertahanan dari terkena penyakit. Kajian telah dilakukan, dan ianya bertindak sebagai antioksidan dan anti radang.

Berikut adalah bukti kajian ke atas Resveratrol.

  1. Laporan dari Annals of the New York Academy of Sinces 2011, kajian ke atas resveratrol menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser.
  2. Pada 2008, kajian pada kultur sel, kesan resveratrol menyekat kanser payudara dari terus berkembang di peringkat awal. Hasil kajian diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  3. Tahun 2007, laporan oleh Biologi Kanser & Terapi, resveratol bertindak menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (proses dimana sel-sel normal menjadi sel-sel kanser). 
  4. Satu lagi kajian tahun 2008 di dalam jurnal Karsinogenesis, menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).
Ini adalah sebahagian daripada testimoi yang diperolehi daripada customer yang mengambil vivix dalam menu harian mereka. Vivix berupaya membantu dalam penyembuhan penyakit kanser. Bayangkan apa lagi yang Vivix mampu buat!. Fikirkanlah....

Berminat untuk order, boleh pm saya mengikut info di bawah yer..

 
===========
CARA ORDER:
===========

✉ Email: miezakawai@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
➲ COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang 

Page : https://www.facebook.com/familisihatonline


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...