Monday 25 November 2013

Testimoni Alfalfa : Miss "V" Saya Ada Kelainan Dan Berbeza Dari Hari2 Sebelumnya, Macam Malam Pertamalah!!


Salam Petang :-)


Anda pengguna setia vitamin Shaklee? Kalau yer, tentu anda dah tau kebaikan Alfalfa dari sudut kecantikan kan? Bagi siapa yang ada resdung/ekzema, sangat disarankan untuk mengambil Alfalfa. Fungsinya untuk membantu anda membuang toksin dari dalam badan. Bile toksin dapat dibuang, jerawat pon takkan hinggap di wajah kita yang mulus ni. Ahakss!

Bagi yang tak tau lagi tu, sebenarnya alfalfa ni banyak faedah lain, bukan terhad untuk kecantikan sahaja. Alfalfa ni peranannya sangat best terutamanya untuk kita sebagai wanita. Best sangat ker?? jom baca..

[TAHUKAH ANDA]
Alfalfa mengandungi phytoestrogens, menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip fatimah sekaligus membantu dalam hubungan suami isteri (enhance libido). Malah ada juga yang mengaitkannya dengan membantu dalam pembesaran payudara.


Testimoni yang saya nak share ni bertaraf 18SX sikit! hikhikhik. Jom kite tengok. Testimoni ini adalah BENAR, bukan rekaan dan ia benar-benar terjadi.  

#Testimoni 1 :Miss "V" saya ada kelainan dan bbeza dari hari2 
yang sbelumnya..hati happy sgt.. 

  #Testimoni 2 : "Macam malam pertamalah" 
Dah tengok testimoni tu, faham-faham jer la kan.. tak perlu saya explain details :) Ni dia Alfalfa dambaan setiap wanita yang sayangkan suami. Selain bertugas sebagai 'perapat' ketahui jugak lain-lain kelebihan alfalfa seperti di bawah ni yer..


Sayangkan suami anda dan ingin beliau rase lebih bahagia?? dapatkan alfalfa segera. Anda pasti tidak akan menyesal kerana membuat suami anda tersenyum lebar sampai ke telinga :-) 


Hubungi saya,
Email: miezakawai@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-2210565 (mieza)
Page : https://www.facebook.com/familisihatonline
COD Area: UM, Kerinchi, PJ, sekitar Cheras, Hulu Langat, Kajang

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...