Thursday 5 June 2014

Testimoni Vitamin C Shaklee : Tak Perlu Panadol, Demam Senang Kebah, Kulitpun Cantik, Anjal & Glowing!


Salam semua..

Aduhaii..seminggu dua ni cuaca agak tidak menentu. Kadang-kadang panas, pastu hujan, then panas balik. Haaihh!! kalau nak membohjan masa weekend, memang perlu pastikan ampaian baju tu ditolak ke tempat 'selamat'. Kalau tidak kena basoh semula la jawabnya. Masa sebegini la banyak sindrom demam dan selsema menyerang. Kalau rasa macam nak demam tu cepat-cepatlah telan Vitamin C Shaklee, insyaAllah tak jadi demam. Bagus ke tak Vitamin C ni?

Untuk makluman, Vitamin C sangat bagus yer kerana ia berperanan dalam pembentukan kolagen yang membantu meningkatkan sistem kekebalan tubuh serta membantu penyerapan zat besi. Makne katanyer, sistem imunisasi kita bertambah baik tau! Demam sudah nak lekat. Selain itu, tingginya kandungan antioksidan pada vitamin C juga dapat menangkis radikal bebas dari merosak sel-sel dalam tubuh. Kulit pon anjal berseri melantun-lantun! Ahaks! So, apa lagi, jom! saya nak share beberapa testimoni pengguna yang ambil Vitamin C Shaklee dalam menu harian mereka :-

#Testimoni 1 
Testimoni Vitamin C Shaklee
 Testimoni Vitamin C Shaklee


Lihat wajah Cik Fieza, kulitnya makin cerah dan liang roma dah nak tertutup. Kulit nampak bersih sentiasa. Beliau telah ambil Vitamin C dan Vitamin E selama tiga bulan cuma baru-baru ni pulak beliau ambil ESP sebagai tambahan. 

#Testimoni 2 
Testimoni Vitamin C Shaklee
Cik Noor ni pula ambil Vitamin C dan Alfalfa sebab ada resdung. Tengok apa beliau kata? "Kalau saya macam nak demam, cepat2 cari vitamin C. Within 40 minit, tekak dah tak sakit" Baguskan Vitamin C Shaklee, tak perlu telan panadol. bukannya elok sangat. Ambil jer Vitamin C. Banyak kebaikan yang anda dapat.

#Testimoni 3
Testimoni Vitamin C Shaklee

Cik Jue pula ambil Vitamin C sebab nak merawat resdung, tapi dapat bonus berganda pula. Kulit muka licin dan nampak glowing. Parut jerawat pun semakin pudar. Ni semua beliau dapat dalam dua bulan sahaje. Best ker tak? 

Selain dari sebab-sebab di atas, Vitamin C jugak sangat bagus untuk;
- Mencerahkan kulit, membuat kulit sehat dan bercahaya
- Memperbaiki kondisi kulit yang kusam dan pucat
- Melindungi kulit dari radikal bebas
- Menghindari proses pigmentasi akibat pengaruh UV B
- Meningkatkan sintetis collagen
- Memproduksi collagen
- Mengurangi garis halus dan kerutan pada kulit.

Jika anda berminat untuk dapatkan Vitamin C, boleh hubungi saya cecepat. Vitamin C Shaklee pernah takde stok hampir setahun. Mungkin juga akan berlaku lagi.. Jom order


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...