Tuesday 17 June 2014

Jerawat di Dahi dan Kulit Kering Dibahagian Pipi Hilang Selepas Mengamalkan Set Skincare dan Omega Guard Shaklee. Kini Kulit Wajah Saya Nampak Glowing dan Flawless! - Cik Wajihah Rashid

Bukan semua di antara kita memiliki kulit semulajadi cantik. Siapa yang dapat tu mmg sangat beruntung. Tapi pada yang tidak memilikinya jangan la risau. Kena la berusaha sikit kan.. Meh saya nak share mengenai Set Skincare Shaklee. Betol2 melethop!! 

Set Skincare Shaklee, atau Set D terdiri daripada Vitamin B Complex, Vitamin C dan Vitamin E. Sebenarnya set ni boleh ditambah dengan vitamin lain seperti Omega Guard, GLA & ESP untuk mendapat kesan optima. Anda boleh pilih mengikut keperluan, masalah dan bajet masing2. Saya kongsikan TESTIMONI salah seorang pengguna yang telah berpuas hati dengan Set Skincare Shaklee. 

Masalah : Menghadapi masalah jerawat di dahi, serta kulit muka kering.

Cik Wajihah ketika mula bershaklee, beliau baru berumur baru 21 tahun, tetapi sudah mula menjaga kecantikannya. Nak jaga elok la dari usia muda, bila dah agak purba payah sikit le.. hihi. Cik Wajihah mula ambil vitamin Shaklee pada bulan Februari 2012 dan pic yang cantik gebus tu pada bulan Jun 2012. Kejap je dah nampak kesannya. 

TESTIMONI SET SKINCARE & OMEGA GUARD SHAKLEE : Jerawat di Dahi dan Kulit Kering Dibahagian Pipi Hilang Selepas Mengamalkan Set Skincare dan Omega Guard Shaklee. Kini Kulit Wajah Saya Nampak Glowing dan Flawless! - Cik Wajihah Rashid 

Cik Wahihah ambil Set Skincare paling asas yang terdiri dari B Complex, Vitamin C Sustained Release dan Vitamin E, ditambah dengan Omega Guard. Mari lihat fungsi vitamin ni dalam membantu menyelesaikan masalah Cik Wajihah. 


VITAMIN C 
- Merangsang pembentukan kolagen
- Anti-oksida untuk menghalang pigmentasi yang merupakan penyebab utama jeragat. 

B COMPLEX  
- Melancarkan perjalanan darah yang membawa oksigen ke seluruh kulit  
- Membantu menaikkan seri muka  
- Menghalas stress 

VITAMIN E  
- Antioksidan yang power untuk menentang radikal bebas. Mengurangkan inflamasi, menghilangkan parut, mengurangkan bengkak, menyembuhkan luka dan juga b-aik untuk sistem saraf. 

OMEGA GUARD  
- Mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon-hormon PMS -Mengurangkan ‘skin breakout’ semasa period
- Melancarkan perjalanan darah. 

Jika anda berhasrat untuk mendapatkan kulit mulus seperti Cik Wajihah ni, kene la ambil try dulu vitamin nie. Then makan secara konsisten serta amalkan meminum air yang banyak yang setiap hari, insyaAllah usaha akan membuahkan hasil. Air memang sangat perlu untuk penyerapan supplement dan penyingkiran toksin. Jom jadi cantik!!!

 Untuk tempahan boleh hubungi saya mengikut info di bawah ni okey :)


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...