Wednesday 18 June 2014

Amalkan ESP Shaklee Sebagai Minuman Diet Harian. Kulit Bukan Sahaja Berseri & Tona Lebih Sekata, Malahan Badanpun Slim Macam Anak Dara!

Kalau anda mengikuti perkembangan blog ini, tentu perasan ada saya kongsikan TESTIMONI dari Puan Hani mengenai keberkesanan suplemen Shaklee yang beliau amalkan. Untuk kali ini, saya bawakan perkongsian beliau untuk tatapan anda semua.

Perkongsian beliau kali ini adalah mengenai hot product iaitu ESP Shaklee. Jemput baca yer testimoni Puan Hani yang telah mengamalkan ESP setiap hari secara konsisten. Bukan saja wajah beliau jadi mulus dan cerah jika dibandingkan dengan dulu, malahan berat badan pun berkurangan. Semua tau kan yang ESP adalah sumber protein yang menjadi salah satu item yang penting untuk diambil jika nak mengurangkan berat badan selain daripada cinch. Bila kita ambil ESP, perut akan sentiasa kenyang dan badanpun rasa bertenaga. Mudah la bagi kita nak mengawal berat badan.

TESTIMONI ESP

Sebagai tambahan, ESP nie mengandungi asid amino, rendah lemak dan bebas kolestrol!! Sel-sel dalam tubuh badan pula bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan sel-sel lama/tua dengan sel-sel baru serta menggantikan sel-sel yang rosak dan cedera.
 

TESTIMONI ESP SHAKLEE : Amalkan ESP Shaklee Sebagai Minuman Diet Harian. Kulit Bukan Sahaja Berseri & Tona Lebih Sekata, Malahan Badanpun Slim Macam Anak Dara!
 TESTIMONI ESP

Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit sihat dan muda! Patutlah Puan Hani nampak jauh lebih muda dari dulu. Memang nampak macam anak dara! Tahniah!

Ini dia ESP Shaklee yer. Boleh mixkan dengan minuman kegemaran anda! Kalau di bulan puasa, resepi popular ialah mixkan ESP dengan kurma sebagai energy booster! Boleh rujuk Set Mighty 3 GEMS DI SINI

------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...