Thursday 19 June 2014

Parut Kesan Jahitan Akibat Kemalangan Semakin PUDAR Dengan ESP & Vitamin E Shaklee

Parut?? ANDA pasti bersetuju jika dikatakan tiada seorang pun menyukai parut. Tanpa mengira saiz atau lokasinya, parut tetap dianggap sesuatu yang menghodohkan kerana ia mencacatkan penampilan seseorang. Apatah lagi jika ia terletak pada bahagian-bahagian tertentu tubuh yang terdedah seperti pada muka, lengan, telinga dan kaki.  

Ketua Unit Pembedahan Plastik dan Kebakaran, Jabatan Surgeri, Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), Dr. Mohamad Nasir Zahari berkata, walaupun parut dianggap sebagai sesuatu yang tidak berbahaya, tetapi ia tetap dikategorikan sebagai salah satu masalah kesihatan yang memerlukan perhatian perubatan.

Menurut beliau, sekiranya parut tersebut boleh memberi kesan mental dan fizikal kepadaindividu terbabit seperti rendah diri, malu, hodoh, rasa sakit dan mengganggu kehidupan harian maka ia perlu dirawat. Gambar di bawah adalah TESTIMONI PELANGGAN yang mengamalkan ESP dah Vitamin E Shaklee;


TESTIMONI ESP & VITAMIN E SHAKLEE : Parut Kesan Jahitan Akibat Kemalangan Semakin PUDAR Dengan ESP & Vitamin E Shaklee
-------------------------
Assalamualaikum..
Hye guyz nak share testimoni sendiri 
Kesan jahitan after xcident makin samar2 dengan penggunaan ESP + Vitamin E yang konsisten. Boleh juga sapu Vita E tuh kat parut & jerawat kalau ada. So far sangat berpuas hati. Produk sapu2 parut yang lain mmg x jalan. Makin berjerawat kat area parut tuh lagi ada. So Shaklee jugak D BEST coz dia pelihara dari dalam and gantikan sel-sel yang dah rosak. Cuma kena bersabar, kesan kat setiap orang x semestinya sama. Start comsume Jan 13 till Now. Harap2 lepas ni dah ilang terus parut tuh. Malu la kat muka. Ehe!



Bagi mengatasi masalah parut kemalangan, pengambilan ESP dan Vitamin E telah terbukti berkesan dapat memudarkan parut dan mengurangkan parut menjadi tebal seperti yang telah dialami oleh Puan Sue. Caranya? cuma amalkan kedua-dua vitamin tersebut secara konsisten serta rajinkan diri untuk untuk meletakkan sapuan Vitamin E ke atas kesan parut berkenaan. Cubalah! anda pasti mendapat hasil seperti Puan Sue. 

ESP : Untuk menghasilkan sel-sel kulit baru yang sihat  dan menggantikan sel-sel kulit yang lama, mati dan rosak. 

Vitamin E : Anti penuaan, memudarkan parut, anti kedut serta menghalang radikal bebas dari merosakkan kulit. 

 SET SKINCARE dari rangkaian VITAMIN SHAKLEE
SET SKINCARE sedang sale! boleh dapatkannya dengan harga istimewa dari saya, SET SKINCARE ini tahan berbulan-bulan. Memang berbaloi! 

Lain-lain testimoni? Click sini

------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya
Nota : Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat, jemput click "google+1" :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...