Sunday 8 June 2014

Set Sendi Shaklee, Suplemen Lengkap Untuk Kesihatan Tulang & Sendi Anda

Sebelum ni saya ada kongsi sedikit sebanyak mengenai Penyakit Sendi. Boleh baca entrynya  DI SINI. Jangan ingat golongan warga emas sahaja yang ada penyakit  ini yer, golongan muda juga tidak mustahil mendapat penyakit ini sekiranya kesihatan sendi diabaikan. 

Sebagai langkah pencegahan dan rawatan, saya cadangkan pesakit yang mengalami penyakit sendi untuk mengamalkan Set Sendi Shaklee untuk membantu mengatasi masalah tersebut. Set ini juga boleh diamalkan oleh golongan muda yang ingin memelihara kesihatan sendi masing-masing.


Jika anda mengalami kesakitan sendi seperti yang dinyatakan di bawah juga disarankan untuk mengamalkan Set Sendi Shaklee :)

  • Selalu melakukan aktiviti yang berat seperti mengangkat berat,
  • Postur yang tidak elok, kecederaan atau pergerakan tidak betul dan menyebabkan terseliuh atau ligamen atau otot yang terkoyak menyebabkan sakit sendi
  • Obesiti
  • Kecacatan anggota
  • Kecederaan disebabkan kemalanga atau bersukan.
  • Sakit dari pangkal saraf (seperti saraf yang terhimpi
  • Penyakit tulang
  • Ketumbuhan
  • Jangkitan kuman
Berikut adalah fungsi dan manfaat setiap supplement dalam Set Sendi Shaklee:

Advanced Joint Health Tablet membekalkan glukosamina daripada ekstrak jagung bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia turut diperkaya dengan Vitamin C yang diperlukan bagi sintesis kolagen yang merupakan satu komponen bagi tulang rawan dan juga tisu-tisu penghubung yang lain di dalam tubuh. Ekstrak Boswellia di dalam Advanced Joint Health Tablet ini pula berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

Omega Guard akan melambatkan degradasi tulang rawan dan mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi. Ia adalah anti-radang semulajadi yang bertindak sebagai pelincir bagi membantu pesakit sendi bergerak dengan mudah.

OsteMatrix  bertindak untuk mengekalkan tulang yang sihat dan kuat. Setiap hidangan OsteMatrix mengandungi 1000 mg Kalsium berasaskan semulajadi yang mudah diserap dan disertai dengan 400mg Magnesium bagi mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya. OsteMatrix turut diperkaya dengan 400 IU Vitamin D yang merangsang penyerapan kalsium dan mineral-mineral lain seperti Boron, Mangan, Tembaga dan Zinc bagi membantu metabolisme tulang dan mengaktifkan enzim yang membantu dalam kepadatan tulang. 

Jom! jaga kesihatan sendi mulai sekarang! Insya Allah selepas mengamalkan ketiga-tiga suplemen ini, sakit sendi anda akan berkurangan. Anda bebas bergerak, aktif sentiasa.

Hubungi saya untuk tempahan :)


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...