Friday 13 June 2014

ESP dan Vitamin E Shaklee Menjadikan Kulit Muka Saya Rasa Lembut Macam Baby. Kulit Kusam Jadi Cerah Manakala Paru-parut Hitam Hilang Perlahan-lahan - Puan Nor Ruzanna Hanee

ESP dan Vitamin E, kedua-duanya vitamin kesukaan saya! 
Gabungan mantap ini sangat berkesan menghilangkan parut jerawat, luka, chicken pox, parut kemalangan dan sebagainya. Untuk mempercepatkan proses penyembuhan kesan parut, pengambilan ESP Shaklee amat disyorkan untuk membantu memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru.

Teruja nak berkongsi TESTIMONI dari Puan Ruzanna yang berpuashati dengan hasilnya.

TESTIMONI : ESP dan Vitamin E Shaklee Menjadikan Kulit Muka Saya Rasa Lembut Macam Baby. Kulit Kusam Jadi Cerah Manakala Paru-parut Hitam Hilang Perlahan-lahan - Puan Nor Ruzanna
-----------------------------
Minggu lepas saya dh kongsi pengalaman saya consume set slimming Shaklee.. hari ni saya nak kongsi pengalaman saya bersama set kecantikan kulit Shaklee..
First of all saya amek esp sbb ade sekali dlm set slimming.. masa tu target tuk shape up.. Tp lepas consume dh start nampak perubahan tuk kulit skali.. Kulit muka bleh rasa lembut mcm baby... hee.. Kira bonus la shape n cantik.. Then saya add on vitamin e.. Ternyata kesan nya lg bertambah baik kulit saya.. Dr kusam menjadi cerah.. parut2 hitam pelan2 hilang..
Alhamdulillah dengan izin-Nya jua..
Pic saya yg terkini tu baru je snap pg smlm.. Lihatlah perbezaannya sdn..saya sudah, anda bila lg


Istimewanya Vitamin E Shaklee berbanding yang lain adalah kerana ia terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium yang membantu penyerapan vitamin E dengan lebih efektif. Ditambah pula dengan ekstrak biji anggur yang mengandungi kuasa antioksidan 20 kali lebih hebat daripada vitamin E biasa.

Jika anda inginkan kesan yang cepat, saya ada tips mudah nak hilangkan parut. Ambil Vitamin E dan keluarkan isinya. Cucuk dengan jarum je.. Selepas itu, sapukan Vitamin E tadi di kesan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. 



Anda yang inginkan kulit cerah dan bebas tanpa parut hodoh, boleh amalkan ESP dan Vitamin E Shaklee. Jangan lupa klick link ini untuk membaca TESTIMONI ESP DAN VITAMIN E SHAKLEE  yang lain.

Cepat pm saya untuk keterangan lanjut.


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...