Tuesday 3 June 2014

Apa itu Vitamin E Shaklee? Formula Terkini Dengan Ekstrak Biji Anggur

Apa itu Vitamin E Shaklee? Hebat sangat ke vitamin nie? Mungkin ramai yang belum mengetahui bahawa Vitamin E Shaklee yang dulu berwarna cerah berbanding yang ada di pasaran sekarang. Sebenarnya sejak September 2012, Shaklee telah menambahbaik formula Vitamin E sedia ada dengan menambah EKSTRAK BIJI ANGGUR. Kerana itulah warnanya agak gelap berbanding dulu. Tujuannya adalah untuk memastikan Vitamin E Shaklee adalah salah satu vitamin E yang lengkap dan terbaik di pasaran. Walaupun formulanya telah ditambahbaik, harganya tetap sama yer. 

Banyak sangat kelebihan Vitamin E Shaklee nie hingga disebut sebagai THE MOST POWERFUL VITAMIN E tau! hanya dari Shaklee. Tak percaya tengok poster. Bukan sesaja nak bgtau nie..
Jom ambil tahu kelebihan ekstrak biji anggur yang terdapat dalam Vitamin E Shaklee;

  • Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
  • Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vit E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C .. dlm erti kata lain minyak biji anggur ni amat berkesan mengatasi masalah kanser serta amat baik utk awet muda dan utk memelihara kecantikan  dan yg best grape seed extract terbukti berkesan menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku, melegakan masalah berpunca daripada urat timbul ..
  • Melambatkan penuaan.
  • Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin) ni lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum masanya..OPC juga terikat dengan kolagen. Senang cerita, procyanidin ini juga membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.
Untuk yang inginkan kulit cantik, awet muda.. memang saya syorkan ambil Vitamin E Shaklee kerana peranan yang dimainkan oleh Vitamin E bukan calang-calang tau! Banyak faedahnya untuk kulit antaranya ;

1. Merawat Jerawat Mengandungi antioksidan dan anti-radang, kedua-duanya adalah baik untuk menghentikan jerawat. Minyak ini juga mengandungi asid linoleik untuk menggalakkan kesihatan kulit.

2. Menegangkan KulitMempunyai kualiti astringen yang membantu menegangkan kulit dan menutup liang roma seterusnya membantu mengelakkan liang tersumbat yang menyebabkan kepada jerawat. 

3. Melegakan lingkaran gelap di bawah mataMelegakan lingkaran hitam di bawah mata secara semulajadi. Tiada lagi mata panda!

4. Melembap Sebagai pelembab yang sangat baik serta membantu mempercepatkan penyembuhan masalah, seperti melecet kecil atau jerawat.

5. Anti penuaan : Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada kulit. Keanjalan kulit boleh diperbaiki, lantas menjadikan garis muka penuaan kurang ketara.
Vitamin E Shaklee
Inilah dia rupa Vitamin E Shaklee sekarang. Nampak segar, cantik berkilatkan.
Sapa nak cantik & awet muda cara selamat, cepat dapatkan vitamin E Shaklee segera
Sebotol tahan empat (4) bulan. Sangat berbaloi kan..
Selain untuk dimakan, Vitamin E Shaklee juga boleh dibuat masker

Klick untuk lihat testimoni;
- Gelembung parut semakin leper, warna gelap disekeliling parut juga telah pudar
- Parut kesan kemalangan semakin pudar. Alhamdulillah..
- Kulit wajah sensitif dan berjerawat semakin pulih setelah seminggu amalkan Vitamin E & ESP

Dah tau kan apa itu Vitamin E Shaklee??
Jom! Jom! jadikan Vitamin E Shaklee, vitamin pilihan anda hari ini.
Hubungi saya

------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...