Thursday 26 June 2014

Tampil Cantik Di Hari Raya Dengan Shaklee Collagen Powder : Dulu Kulit Kering, Tona Tidak Sekata, Alhamdulillah Sekarang Dah Nampak Perubahan - Puan Fara

Salam semua :)
Harap sihat semuanya yer, tambahan pula nak bulan Ramadhan tak lama lagi, kena la siapkan diri agar ibadah puasa kita tidak terganggu. Nak tau tak Set Mighty Tripple GEMS adalah set penambah tenaga yang popular di bulan puasa? Nak tau lebih lanjut boleh baca DI SINI.

Sekarang saya bukan nak cerita pasal Set Mighty Tripple GEMS tapi nak berkongsi mengenai Shaklee Collagen Powder (SCP). Sejujurnya dalam dalam banyak-banyak produk Shaklee, hanya SCP saya belum berkesempatan mencubanya lagi. Walaupun belum mencubanya lagi tetapi saya yakin dengan keberkesanannya berdasarkan TESTIMONI pengguna yang telah berpuashati. Ramai juga rakan-rakan bisnes Shaklee saya yang telah mencuba, memang licin dan bersih kulit. Anjal! InsyaAllah bulan puasa ni nak mula. Boleh tampil berseri-seri di hari lebaran nanti :)

Lagi satu, jika anda dah banyak berhabis duit membeli produk-produk kecantikan tetapi masih tidak berhasil, apa kata kali ini cubalah Shaklee Collagen Powder. Dah tentu bebas bahan kimia, natural gitu..

Baik, saya nak kongsikan keberkesanan Shaklee Collagen Powder melalui TESTIMONI Puan Fara. Nampak tak struktur kulit beliau bertambah halus berbanding sebelum menggunakan SCP?

Testimoni Shaklee Collagen Powder

TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDERTampil Cantik Di Hari Raya Dengan Shaklee Collagen Powder : Dulu Kulit Kering, Tona Tidak Sekata, Alhamdulillah Sekarang Dah Nampak Perubahan - Puan Fara

Salam warga SGL. Malam ni saya nak share pengalaman consume shaklee collagen powder. Actually ni baru kotak pertama dan tak habis lagi semua paket tu.. tp dah nampak perubahan pada kulit saya. Dulu kulit kering dan kusam, tone tak sekata.. alhamdulillan sekarang dan nampak perubahan. Memang niat makan collagen powder untuk cantik raya nanti. Sekarang saya tambah produk enfuselle dari shaklee untuk penjagaan luaran.

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Saya cakap Shaklee Collagen Powder adalah suplemen kolagen hebat! sebab ape tau? sebab yang paling utama ia mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton!!. Dengan itu ia dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. TERBUKTI dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu (melalui ujian klinikal)

Bestkan?? Untuk lebih menyerlah lagi, anda boleh juga cuba produk enfuselle dari Shaklee juga untuk penjagaan luaran pula :)


Owhh ya! sebelum terlupa, jemput klick TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER untuk membaca pengalaman sebahagian pengguna yang telah berpuashati :)

Siapa yang berhasrat tampil menawan di hari raya nanti, bolehlah mencuba Shaklee Collagen Powder yer. Boleh hubungi saya. Stock sentiasa ada.
 ------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
------------------------------------------

COD Area : Bandar Mahkota Cheras | Bandar Tun Razak | BTHO | Cheras | Hulu Langat | Kajang | Universiti Malaya | Petaling Jaya




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...