Thursday 22 May 2014

Set Mighty Triple Gems, Set Popular Semasa Ramadhan. Siapa Perlukannya??

Sudahkah anda bersedia untuk menempuh bulan Ramadhan? Sebelum tu, perlu pastikan puasa ganti dihabiskan terlebih dahulu yer. Jika semuanya telah diselesaikan bolehlah buat puasa sunat pula. 

Pengambilan set ini dapat memastikan bekalan vitamin dan nutrien penting seimbang sentiasa dapat dibekalkan kepada tubuh dan seterusnya menjamin kesihatan berterusan. Kalau anda ingin tahu, Set Shaklee yang paling laris semasa bulan Ramadhan adalah Set Mighty Triple Gems. Set ini terdiri daripada:

1) Mealshakes (544g)
2) Performance Drink (539g)
3) ESP (850g)


Siapa perlukan Set Mighty Triple Gems?
Set ini sesuai untuk semua golongan dari kanak-kanak hinggalah dewasa. Antaranya:

Orang Berpuasa - Boleh diminum semasa bersahur setelah mengambil hidangan untuk bersahur untuk pastikan bekalan tenaga adalah lebih dan mencukupi untuk menempuh hari siang yang panjang sebelum berbuka puasa.

Orang Sibuk
- Sangat sesuai untuk mereka yang selalu sibuk dan ingin cepat. Hidangan Mighty 3 Gems yang mudah dan ringkas untuk dibancuh adalah sangat membantu disamping zatnya yang sudah lengkap untuk tubuh.

Golongan Berusia - Golongan ini mungkin tidak sekuat orang muda. Jadi pengambilan makanan tambahan dapat membantu mereka bertahan dan lebih bertenaga untuk membuat amal ibadat seperti berpuasa disiang hari dan diikuti berterawikh di masjid pada malam hari.

Ibu Menyusukan Bayi - Ibu menyusu memerlukan kalori dan tenaga yang lebih untuk memastikan penghasilan susu dan penyusuan bayi tidak terjejas semasa bulan puasa.

Ibu Yang Mahu Buat Stok EBM - Ibu menyusu yang berkerja perlu memastikan bekalan stok susu perahan ataupun EBM tidak terjejas ataupun berkurangan semasa bulan puasa. Ibu juga boleh mula mengumpul stok EBM lebih daripada biasa sebelum bulan puasa menjelma.

Orang Yang Sakit - Tidak kiralah orang tua ataupun kanak-kanak walaupun sakit tetapi mungkin mereka masih ingin meneruskan berpuasa kerana masih berupaya. Jadi, Mighty 3 Gems Set boleh membantu menguatkan tubuh yang kurang kuat, untuk lebih bertahan. Protein mencukupi membantu dalam penghasilan susu ibu.

Untuk Kanak-Kanak & Remaja - Kanak-kanak dan remaja adalah golongan masih mengalami tumbesaran pesat yang menggunakan tenaga dengan sangat optimum pada setiap hari. Pengambilan Mighty 3 Gems dapat membantu mereka kekal bertenaga dan dapat membantu memastikan mereka masih dapat menjalankan aktiviti fizikal dan pembelajaran dengan berkesan walaupun masih berpuasa. Dengan tenaga yang mencukupi, dapat membantu mereka lebih fokus


Anda ingin tenaga sepanjang hari? amalkan Set Mighty Triple Gems! Ianya tidak akan mengecewakan anda!
------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...