Saturday 3 May 2014

Omega Guard dan Mealshake Shaklee : Selera Makan Anak Saya Bertambah dan Kurang Demam, Kini Beliau Kembali Aktif :)

Salam Ceria.. Selamat pagi semua!

Wuiiii!! sejuknya pagi ni sampai ke tulang! Maklumlah, hujung-hujung tahunkan musim hujan. Saya pulak spesis yang kurang tahan sejuk. Lemak xder agaknyer! ekekeek (perasan) Sampai di office pulak aircondnya centralize untuk ruangan PA di pejabat baru kami. Nasib boleh on dan off sesuka hati kami, tapi saya kenalah bertimbang rasa sikitkan. Saya sorang jer yang rasa sejuk. Yang PA lagi dua rasa panas pulak.. Mueehee..

Kalau musim cuaca lembab ni, maka ramailah ibubapa yang beratur ambil nombor kat klinik. Tidak kira tua atau muda, yang paling ramai adalah kanak-kanak. Mungkin daya tahan atau sistem imun mereka belum berapa kuat/rendah. Mudah sahaja diserang demam, selsema, batuk dan sebagainya. Apatah lagi kanak-kanak yang kurang diberi susu ibu.

Jangan risau, kami di Shaklee ada menyediakan kombinasi vitamin yang sesuai untuk kanak-kanak iaitu Mealshake dan Omega Guard. Apa kate kita tengok dulu testimoni En Fauzi tentang anak 'bujangnya'. Saya ringkaskan yer supaya senang baca :-

Selepas berhenti menyusu badan, anak En Fauzi kerap demam, batuk dan selsema sekurang-kurangnya dua kali sebulan sehingga darah diambil untuk ujian selanjutnya. 

Selepas mengamalkan Mealshake dan Omega Guard
Selera makan bertambah, Kini beliau kurang demam dan kembali aktif. Ce tengok picture. Nampak ceria dan aktifkan? :)

Kan dah kate, Mealshake dan Omega Guard memang kombinasi vitamin yang hebat untuk kanak-kanak. Jom tengok gambar dan info vitamin ^_^

Mealshake:
Sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun ke atas dan ianya digemari kanak-kanak kerana rasanya yang sedap (vanilla). Ia juga kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral serta kalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak. Di samping itu juga, mealshake memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak seterusnya mengurangkan eczema, masalah sembelit. Bagus untuk kanak-kanak yang obesiti. Jika anak anda terlalu kurus, boleh juga dapatkan mealshake.

Omega Guard;
Omega guard juga bagus untuk kanak-kanak asma dan kerap tidak sihat. Ini menunjukkan bahawa system imun mereka agak rendah. Oleh sebab itu, mereka sering diserang mudah demam, batuk dan lain-lain. Jangan ragu-ragu, sebenarnya Omega Guard ni boleh diberi kepada kanak-kanak kecil iaitu umur 1-4 tahun kerana Omega Guard ni mesra kanak-kanak. Boleh kunyah macam kacang je. Baunya juga tidak hanyir seperti minyak ikan brand lain. Jadi, ibu-ibu yang mahukan anak sihat dan perkembangan otak anak-anak yang memberangsangkan, silalah bertukar kepada Omega Guard.

Jika anda kekurangan bajet, rebutlah peluang ini, kerana promosi Omega Guard berakhir hujung bulan Disember. Ada boleh dapatkan kedua-dua vitamin di atas dengan menghubungi saya mengikut info di bawah. Jangan berkira-kira lagi demi anak-anak tersayang jika anda inginkan mereka sentiasa sihat, ceria, cergas, dan pintar!


------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...