Monday 19 May 2014

Berat Badan Meningkat Naik Setelah Mengamalkan MEALSHAKES SHAKLEE. JANGAN Culas Beri MEALSHAKES Kepada Anak Anda!

Masalah anak kurang selera makan ni memang masalah popular! Umumnya, kanak-kanak perlu makan untuk membesar secara normal. Memang tidak dapat dinafikan bahawa proses pemberian makanan kepada kanak-kanak berusia antara satu hingga enam tahun sangat mencabar. Namun, demi kesihatan dan masa depan anak-anak, kita perlu bersungguh-sungguh memastikan anak-anak mengambil hanya yang berkhasiat untuk keperluan tenaga dan nutrien anak sepanjang proses tumbesaran. 

Bahaya tau! Jika kekurangan berat badan bagi kanak-kanak ini dipandang ringan, banyak implikasi yang perlu dihadapi seperti kecerdasan otak terjejas, pertumbuhan fizikal terganggu dan mudah diserang penyakit! Jangan bimbang, Shaklee ada produk yang bersesuai dengan masalah ini iaitu MEALSHAKES! Jemput lihat TESTIMONI dulu :)

TESTIMONI PENGGUNA
Berat Badan Meningkat Naik Setelah Mengamalkan MEALSHAKES SHAKLEE. JANGAN Culas Beri MEALSHAKES Kepada Anak Anda!

Nak share testimoni anak saya..
Bulan Feb '13 baru beli.. tapi time ni kejap bg kejap tak..culas2 gitu... tapi
bulan April '13 baru bg hari-hari.. tu berat meningkat naik.
Sape-sape yg nak tambahkan selera makan anak dan bg berat anak 
naik.. amal la bg Mealshake ni!


Mealshakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia juga diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur sayuran, kacang soya, lactalbumin dan lain-lain. Mealshake juga pilihan bijak bagi anda yang mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat. Ia menyediakan nutrisi lengkap dan menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan. Ia juga mengandungi asid folid, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

Anda masih ada peluang untuk mendapatkan Mealshakes Shaklee dengan HARGA PROMOSI bulan ini! Dengan pembelian 6 canister Mealshakes anda layak untuk mendapat 1 Mealshakes percuma! kan dah untung disitu? 

Nak tengok PROMOSINYA?? Click DI SINI
------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...