Monday 5 May 2014

Testimoni Mealshakes & Omega Guard Shaklee : Anak Saya Kini Bebas Dari Masalah Ekzema, Asthma & Gluten Intolerence! ~ Puan Rosmariza

Asthma dan ekzema sering terjadi dikalangan kanak-kanak yang pastinya merungsingkan kedua ibu bapanya. Tapi jangan risau yer, kerana masalah ini boleh dibantu. Sebelum lihat TESTIMONI, saya review sedikit mengenai kedua-dua penyakit ini.

EKZEMA
Ramaki yang tidak mengetaui apa itu ekzema. Mungkin pernah mendengar tetapi tidak pasti keadaan apa yang dinamakan ekzema. Lihat picture baby di atas! Alangkah kasihan melihat bayi atau kanak-kanak yang mengidap ekzema. Jika anda nak tahu, ekzema ialah kondisi kulit yang kering dan gatal yang di sesuatu masa mengakibatkan lebih kurang 15 dan 20 peratus kanak-kanak. Ekzema selalu ternampak buat pertama kali sebelum anak berusia dua tahun. 
ASTHMA
Asthma pula adalah satu penyakit radang sistem pernafasan yang kronik, di mana salur pernafasan menjadi merah, bengkak. menghasilkan lendir berlebihan, mudah terangsang (hypersensitive). Apabila terdedah kepada rangsangan atau faktor pencetus, salur pernafasan menjadi sempit dan ini menyebabkan kesukaran bernafas.

Jika anak-anak anda menghadapi masalah asthma dan ekzema, jangan risau yer kerana suplemen Shaklee boleh membantu anda. Langkah pengawalan perlu juga kita lakukan yer. Macam mana? Jom lihat TESTIMONI perkongsian Puan Rosmaniza.

TESTIMONI MEALSHAKE ATASI EKZEMA
"Sebelum ini saya pernah bercerita tentang kisah anak saya yang dulu punya gluten intolerence, eczema dan asthma.. dan kini bebas daripada semua itu hasil daripada penggunaan mealshake dan omega guard" ~ Puan Rosmariza

Oh ya, anak Puan Rosmariza juga mengalami masalah gluten intolerence tau. Alhamdulillah semuanya dapat diatasi dengan Mealshakes dan Omega Guard Shaklee.



Berilah anak anda Mealshakes dan Omega Guard Shaklee untuk kesihatan lebih baik. Langkah awal mampu merubah segalanya. Hubungi saya untuk order atau pertanyaan :)
---------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...