Monday 5 May 2014

Jom Follow Saya Di Instagram!

Hari demi hari, semakin ramai yang menggunakan Instagram untuk mengembangkan lagi pemasaran bisnes mereka. Sebagai salah seorang Agen Shaklee yang dijalankan secara online, saya juga tidak mahu ketinggalan. Rugi woooo.. jika saya tidak memanfaatkan apa yang ada nie.

Wewww!!! Memang best! 
Bermula dengan Facebook, kemudian berjinak-jinak pula dengan blog
Paling latest, yes! saya dah ada Instagram!
Pada mulanya memang saya kongsi picture-picture peribadi saja tapi sekarang ada baiknya saya kongsi juga kebaikan suplement Shaklee



Dengan instagram memang mudah untuk anda membuat pilihan suplemen, just scroll down dan pilih mana yang anda berkenan.

Jangan lupa follow saya yer :)
ID : MIEZAKAWAII

Oh ya! stock suplemen Shaklee sentiasa ada. InsyaAllah.
Follow! follow! jangan tak follow!


---------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...