Monday 19 May 2014

Kenali Fungsi LACTALBUMIN Dalam MEALSHAKES SHAKLEE & Peranannya Dalam Meningkatkan Selera Makan Anak Anda.


Kalau anda layari blog ini, banyak juga TESTIMONI Mealshakes untuk meningkatkan selera makan sekaligus meningkatkan berat badan khusunya kepada kanak-kanak. Dengan syarat pengambilan Mealshakes tidak dilakukan secara culas yer..

Kenapa saya STRONGLY SUGGEST Mealshakes Shaklee diberikan kepada kanak-kanak khususnya yang kurang selera makan? Ni yang best nak share. Sebabnya ialah kerana Mealshakes mengandungi LACTALBUMIN.

Apa itu LACTALBUMIN?
Ia adalah protein yang dihasilkan oleh 8 kumpulan protein. Lactalbumin adalah protein premier dalam susu ibu. Turut hadir dalam protein ini adalah kuantiti besar asid amino cysteine . Kompaun ini berfungsi untuk membantu meningkatkan sistem imun. Asid amino ini diperlukan dalam badan, tetapi badan tidak boleh menghasilkan sendiri. Kelebihan lactalbumin ini membantu kanak-kanak yang kurang selera makan dan menambah seleranya serta seterusnya meningkatkan berat dan perkembangan normal anak anda. 

Berikut adalah Manfaat Utama Meal Shakes Shaklee

  • Nutrisi lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekal nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  • Anti-oksida - mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus
  • Kelazatan rasanya - minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segerap terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat dinikmati oleh semua golongan

Itulah kelebihan Mealshakes Shaklee yang tiada pada suplemen-suplemen lain yang terdapat di pasaran. Semua suplemen Shaklee adalah semulajadi dan bebas bahan kimia. Oleh itu, ibu bapa boleh berikan kepada anak-anak tanpa was-was! Sememangnya Mealshakes menjadi pilihan ibu bapa masa kini.

Hubungi saya jika anda ingin mendapatkan Mealshakes Shaklee. Stock sentiasa ada..

------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...