Sunday 4 May 2014

Mealshakes Shaklee Bantu Anak Puan Salwa Yang Mengidap Penyakit G6PD : Kini Imunisasi Ammar Semakin Baik :-)

Anda tahu ape itu penyakit G6PD? 

Rupanya ramai yang mengidap G6PD. Saya dah lama dengar perkataan G6PD ni tapi tak pernah ambil pusing. Sebab tak kena kat batang hidung kan. Tapi alhamdulillah setelah mengenai Shaklee, banyak juga yang saya belajar dan tahu tentang penyakit.

Saya penggemar kacang parang! Jika saya dalam perjalanan jauh contohnya pulang ke kampung atau bercuti-cuti Malaysia, kacang parang wajib ada. Jika di office, selalu juga saya offer pada salah seorang rakan sepejabat. Dia pun bercerita tentang anak lelaki beliau yang tak boleh nak merasa makan kacang parang disebabkan penyakit G6PD. 
G6PD?? apa tu?? Jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai penyakit G6PD boleh baca DI SINI.

Jadi hari ini saya ingin share tentang Mealshake Shaklee yang telah membantu Puan Salwa dalam mengawal penyakit G6PD anaknya.

Alhamdulillah.. Bakal menggunakan botol ke 4 by end of this month. Syukur kerana Mealshake dpt membantu anakanda Amamar yang mengidap G6PD. Imunisasi semakin baik.. demam pun semalaman. Moga anakanda Ammar makin sihat! Mama saaayaang Ammar Syakir! ~ Puan Salwa
Testimoni Mealshakes G6PD

Macammane yer Mealshakes Shaklee membantu pesakit G6PD terutamanya kanak-kanak? 
Menurut Puan Salwa G6PD menyebabkan sel darah merah pecah menyebabkan anak beliau lemah jika sakit. Ini kerana darah baru memerlukan masa untuk dihasilkan. Pengambilan Mealshakes secara konsisten telah meningkatkan sistem imun anak beliau, sihat dan kurang demam, batuk atau selsema.



Mealshakes banyak khasiatnya. Jadi, jika anak anda menghadapi masalah seperti anak Puan Salwa, tak salah untuk mencuba. Beliau telah berpuashati. Anda bila lagi?

Hubungi saya!
---------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...