Thursday 15 May 2014

Akibat Makan GLA Complex & Alfalfa Shaklee, Kulit Jadi Cerah Berseri & Glowing TANPA FOUNDATION! Masalah Period & Hormon Juga Berjaya Dipulihkan.

TESTIMONI PENGGUNA 
 WAJAH CERAH, LEBIH BERSERI 
DAN EXTRA GLOWING!!


 

"Pengguna berjaya merasai perbezaannya sendiri setelah hampir 4 bulan beliau mengamaklan GLA Complex dan Alfalfa Complex. ini lah hasilnya.. sekarang beliau lebih mudah bersiap untuk keluar. tak perlu letak foundation atau bedak tebal2 lagi untuk lebih kelihatan cerah, berseri dan lebih glowing!! Malahan masalah period, masalah hormon alhamdulillah telah berjaya diperbetulkan dgn izinNya.



Siapa yang tak mahu??
Hanya dengan amalkan GLA Complex dan Alfalfa sahaja.
Ekonomi sangat!
Kesan GLA Complex terhadap kulit
GLA Complex Shaklee diekstrak daripada borage yang mengandungi lebih daripada 2 kali ganda GLA dalam EPO! Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabilty dan 3 kali lebih berkesan daripada EPO. Borage oil berfungsi mengekalkan kelembapan dan kemulusan kulit bermasalah atau kering. Sebab itu sesiapa yang mengamalkan GLA Shaklee boleh perasan keadaan kulit semakin cantik dan sekata. GLA Complex juga digabungkan pula dengan minyak sunflower dan Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Apa lagi, bertambah glowing la wajah kita :)
 
Alfalfa pula bagaimana?
Untuk penyerapan vitamin lebih baik ke dalam tubuh, perkara utama  yang perlu dilakukan adalah DETOX! Untuk memastikan tubuh kita bebas toksin yang menghalang penyerapan vitamin, pengambilan Alfalfa sebagai agen detox sangatlah perlu. Sebagai tambahan, Alfalfa kaya dengan vitamin dan mineral serta mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. 
Jika anda inginkan kulit mulus sebegitu, ada caranya. Hubungi saya!
------------------------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...