Sunday 4 May 2014

Mealshakes dan ESP Shaklee Membantu Mempercepatkan Proses Pemulihan Kulit Selepas dan Semasa Penyakit Tangan, Kaki & Mulut (HFMD) Yang Dihadapi Anak Saya ~ Puan Norliza

Jom! jom! kite share TESTIMONI lagi

Untuk testimoni MEALSHAKES kali ini ada bersangkut paut dengan PENYAKIT TANGAN, KAKI DAN MULUT ATAU HFMD.


Pernah dengar kan? Ibu bapa haruslah peka dengan tahap kesihatan anak masing-masing yer. Jika anak anda mengalami demam panas, sering menangis, air liurnya meleleh, tidak berselera untuk makan serta minum, sila bawa anak anda berjumpa doktor segera. Walaupun keadaan tersebut merupakan gejala-gejala biasa bagi masalah sakit kerongkong, mahu tumbuh gigi dan juga jangkitan telinga, perlu juga berhati-hati dan jangan memandang ringan tanda-tanda berkenaan kerana ianya adalah salah satu daripada kumpulan simptom ini yang biasanya terlepas pandang iaitu, ulser mulut, merupakan antara tanda utama penyakit tangan, kaki dan mulut (HFMD).

Pakar Runding Pediatrik (kanak-kanak), Hospital Pakar Perdana, Kota Bharu, Kelantan, Dr. Mazidah Abd. Rasid berkata, HFMD adalah sejenis jangkitan virus yang disebabkan oleh beberapa kumpulan virus termasuklah enterovirus. Walaupun nampak biasa saja tetapi perlu berhati-hati yer kerana penyakit ini pernah menjadi endemik di Sarawak dan Johor sesuatu ketika dahulu dan menyebabkan lebih 30 kematian!!

TESTIMONI PENGGUNA
Perkongsian Puan Norliza adalah tentang anaknya yang pernah mengalami penyakit HFMD. “Jangkitan ini menyebabkan timbulnya ruam berserta lepuh di tekak, tonsil, tangan (tapak tangan), kaki (pada tapak kaki) dan di sekitar kawasan lampin tau! 

Puan Norliza telah memberikan anak beliau Mealshakles dan ESP Shaklee. Menurut beliau, selepas HFMD, kulit anaknya banyak yang menggelupas. Ikuti kisahnya..
TESTIMONI MEALSHAKES DAN ESP UNTUK PENYAKIT TANGAN, KAKI DAN MULUT (HFMD)

Kandungan protein yang terdapat dalam Mealshakes dan ESP Shaklee membantu mempercepatkan proses pemulihan kulit. Lihat picture tu keadaan kulit Wafa beransur pulih.



Bulan ni PROMOSI MEALSHAKES SHAKLEE, BUY 6 FREE1!!
Hubungi saya untuk mendapatkan stock Mealshake anda!
Ready stock, insyaAllah


---------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...