Tuesday 13 May 2014

Selepas Ambil Mealshakes Shaklee 3 Hari, Kak Long Makin Cergas dan Cerdas. Kak Long Mampu Bertahan Siapkan Kerja Umah Sampai Pukul 10 Malam! ~ Pual Salwa


Adakah anak anda selalu letih? Jadual sekolah yang padat membuatkan mereka selalu lesu tidak bertenaga. Biasalah, pagi ke Sekolah Kebangsaan, petang pula ke Sekolah Agama. Balik dah terlentok! belum lagi jika disuruh mengaji, home work lagi. Kasihan mereka. 

[TAHUKAH ANDA]
Vitamin B9 atau juga dikenali sebagai folat atau asid folik adalah sebahagian dari kandungan Mealshakes? Ia adalah salah satu daripada 8B vitamin. Semua vitamin B membantu badan menukar makanan (karbohidrat) menjadi bahan bakar (glukosa), yang digunakan untuk menghasilkan tenaga. 

Asid folik juga penting untuk fungsi otak yang betul dan memainkan peranan penting dalam kesihatan mental dan emosi. Ia membantu dalam pengeluaran DNA dan RNA, bahan genetik badan, dan amat penting apabila sel-sel dan tisu yang berkembang pesat , seperti di peringkat awal, remaja, dan mengandung. 

Tanda-tanda kekurangan asid folik
Sekiranya anak anda tidak mendapatkan jumlah asid folik secukupnya, mereka mungkin akan mengalami keletihan, muka pucat dan kelesuan badan (tidak bertenaga).

TESTIMONI PENGGUNA

Saya GEMBIRA!
Hari ke-3 kak long (anak sulung saya) ambil Mealshakes, dia mampu bertahan menyiapkan kerja rumah sampai pukul 10 malam. Sebelum ini dia amat penat sekolah pagi dan petang. Lepas maghrib tentu lena di mana saja letak kepala.
Alhamdulillah, moga kak long makin cergas dan cerdas! Moga gatal-gatal kulit pun akan makin elok. Dah tak tergaru2 setiap kali nak tidur.
Umur anak sal 7 tahun. Jom kita kenalkan mealshakes untuk mereka yang tersayang.


Keistimewaan Mealshakes :
1. Ianya dalam bentuk serbuk – mudah di hadam oleh kanak-kanak mahupun orang dewasa
2. Ia turut dilengkapi fiber dan protein
3. Rasa Vanillanya yang lazat, mudah diterima semua orang.
4. Ia diperbuat dari bahan semulajadi – buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain.
5. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi hingga dewasa. Ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.
6. Ia boleh dijadikan makanan segera yang berkhasiat\


Dapatkan stok Mealshakes anda sekarang! Promosi Mei, Buy 6 Free 1! Jangan lepaskan peluang ini!!

---------------------------
MIEZA 
Call/SMS/WhatsApp : 013-2210565
Email miezakawai@gmail.com 
Page : familisihatonline 
COD Area : Bandar Mahkota Cheras, Bandar Tun Razak, BTHO, Cheras, Hulu Langat, Kajang, Universiti Malaya, Petaling Jaya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...